عضو شورای شهر تهران خودروی جدید را پس فرستاد

گروه اجتماعی الف،   3960628226

بعد از حاشیه ساز شدن خرید میلیاردی خودرو و تبلت برای شورا پنجمی‌ها، مجید فراهانی خودروی جدید شورا را پس فرستاد.

به گزارش فارس، بعد از انتشار خبر ولخرجی‌های شورایی‌ها مبنی بر خرید خودروهای جدید و 21 تبلت به قیمت بیش از یک میلیارد تومان مجید فراهانی خودروی خود را پس فرستاد.

اعضای شورای شهر در روزهای آغازین کار مهمترین دغدغه شان خرید خودرو جدید و تبلت با پول مردم بوده است. این امر واکنش‌هایی را به همراه داشت.

این در حالی است که خودروهای قبلی در شورا چند سالی بیشتر از عمرشان نمی‌گذشت و فرسوده هم نشده بودند.

شورایی‌ها به نظر دلشان چیزهای جدیدی می خواسته که در اولین ماه فعالیت خود ضرورت را بر خرید خودرو و تبلت دانسته تا اینکه به مشکلات مردم رسیدگی کنند آنها معتقد بودند شهر سوخته تحویل گرفته اند. به نظر می رسد تنها ایراد شهر سوخته نبود خودروی جدید و تبلت بوده است.

البته علی اعطاء سخنگوی شورای شهر در این خصوص گفته بود که خودروهای قبلی مستهلک بودند و با بررسی‌های انجام شده اقدام به خرید خودروهای جدید کرده‌اند.

به نظر می‌رسد که شورایی‌ها در یک ماه گذشته در پی بررسی این موضوع بودند تا ببینندکه می‌توانند از خودروهای فرسوده استفاده کنند یا خیر؟ طی زمانی که صرف کرده‌اند به این نتیجه رسیدند که باید خودرو و تبلت جدید داشته باشند البته یکی دیگر از اعضای شورا هم گفته بود  این تبلت‌ها و ماشین‌ها را بعد از 4 سال پس می‌دهند و برای خودشان نیست.

احتمالا بعد از 4 سال این خودروها و تبلت‌ها هم فرسوده شدند و شورای جدیدی‌ها هم در آن سال ماشین و تبلت می‌خواهند و به درستی مشخص شد که دغدغه شورای پنجمی‌ها در روزهای ابتدایی کار خرید ماشین و تبلت بوده است نه رسیدگی به مشکل آلودگی هوا، آسیب‌های اجتماعی و ....