دست بسته منصوریان توفیق اجباری استقلال

گروه ورزشی الف،   3960622277

سرمربی استقلال گزینه های زیادی برای تغییر ترکیب این تیم در اختیار ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در دیدار با گل گهرسیرجان موفق شد جام حذفی را با برد آغاز کند. آبی پوشان بعد از دو شکست در لیگ برتر، برد با ارزشی را در جام حذفی کسب کردند و حالا در جم به دنبال دومین برد متوالی خود هستند.


مصدومیت بازیکنان استقلال در دیدار با گل گهر برای منصوریان دردسر ساز نشد و او با وجود غیبت چند مهره اصلی توانست تیم خوب بگوویچ را شکست دهد و حالا با توجه به عدم بازگشت مصدومان همچنان گزینه های زیادی برای تغییر ترکیب در اختیار ندارد. بسیاری از منتقدان منصوریان تغییرات متوالی ترکیب این تیم را عاملی برای نتیجه نگرفتن آبی ها می دانستند و سرمربی استقلال در دیدار روز جمعه بازیکنان زیادی برای تحول در ترکیب اصلی در اختیار ندارد.


حیدری در سمت راست خط دفاعی آبی ها درخشید و چشمی و پادوانی دو مدافع بی جانشین استقلال هستند. سهرابیان نیز نمایش قابل قبولی به ویژه در دفاع داشت و با توجه به عدم بازگشت زکی پور، این احتمال وجود دارد که ترکیب خط دفاعی استقلال تغییر نکند.


در خط میانی نیز زوج نورافکن و باقری بی جانشین هستند و تنها ابهام در خط میانی به پست شماره 10 باز می گردد. چپاروف احتمالا در این دیدار به ترکیب اصلی باز خواهد گشت و فرشید اسماعیلی یا جانشین انصاری در جناحین دفاع می شود و یا نیمکت نشین خواهد بود.


مهدی قائدی و علی قربانی نیز برابر گل گهر سیرجان نمایش خوبی داشتند و البته منصوریان جانشینان زیادی برای این دو بازیکن در اختیار ندارد تا دست بسته سرمربی استقلال توفیق اجباری او در جم باشد.