• رئیسی: تداوم کشتار مردم فلسطین پیامدهای فرامنطقه‌ای خواهد داشت

    رئیسی: تداوم کشتار مردم فلسطین پیامدهای فرامنطقه‌ای خواهد داشت

    رئیس‌جمهور با بیان اینکه ایران از هر تلاش مشترک جهانی برای آتش‌بس فوری، رفع محاصره و امدادرسانی به مردم مظلوم غزه حمایت می‌کند، تأکید کرد: تداوم کشتار مردم فلسطین خون همه ملت‌های آزاده جهان را به جوش آورده است و تبعات این کشتار پیامدهای فرامنطقه‌ای خواهد داشت.

  • نخست وزیر هند: از حملات حماس علیه صهیونیست‌ها شوکه شدم

    نخست وزیر هند: از حملات حماس علیه صهیونیست‌ها شوکه شدم

    بعد از حملات مرگبار و کوبنده امروز نیروهای مقاومت فلسطین (حماس) علیه اشغالگران و جمایتکاران رژیم صهیونیستی، نارندرا مودی نخست وزیر هند در پیامی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت که از حملات امروز نیروهای مقاومت علیه اسرائیل «عمیقا شوکه» شده است.

  • دیدار نخست وزیر هند با رئیسی

    دیدار نخست وزیر هند با رئیسی

    رئیس جمهور اسلامی ایران در ادامه دیدارها با برخی از سران کشورهای عضو بریکس(بلوک قدرتهای اقتصادی نوظهور) در شهر ژوهانسبورگ پایتخت اقتصادی آفریقای جنوبی با «ناریندرا مودی» نخست وزیر هند دیدار و گفت و گو کرد.

  • نخست وزیر هند به ایران به عنوان عضو جدید سازمان شانگهای خوش‌آمد گفت

    نخست وزیر هند به ایران به عنوان عضو جدید سازمان شانگهای خوش‌آمد گفت

    نخست وزیر هند در سخنرانی افتتاحیه اجلاس شانگهای به ایران به عنوان عضو جدید و رسمی سازمان شانگهای خوش آمد گفت و از آن استقبال کرد.

  •  پیام تسلیت رئیسی به رئیس جمهور و نخست وزیر هند

     در پی تصادف قطار صورت گرفت؛ پیام تسلیت رئیسی به رئیس جمهور و نخست وزیر هند

    رئیس جمهور در پیامی به رئیس جمهور و نخست وزیر هند، سانحه ناگوار و فاجعه‌بار تصادف قطار در ایالت اودیشا و جان باختن و مجروح شدن جمعی از شهروندان آن کشور را تسلیت گفت.

  • تأکید شمخانی بر فعال سازی مکانیسم ریال - روپیه در دیدار همتای هندی

    تأکید شمخانی بر فعال سازی مکانیسم ریال - روپیه در دیدار همتای هندی

    دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار همتای هندی با بیان اینکه روابط ایران و هند از اراده طرف‌های ثالث متاثر نمی‌شود و علیه هیچ طرفی نیست، بر فعال سازی مکانیسم ریال - روپیه تأکید کرد.