• فراخوان ثبت‌نام از مادران دارای سه فرزند مناطق روستایی و عشایری برای پوشش بیمه‌ای

    فراخوان ثبت‌نام از مادران دارای سه فرزند مناطق روستایی و عشایری برای پوشش بیمه‌ای

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ماده ۱۰۳ قانون برنامه ششم که براساس آن دولت مکلف بوده، طرح بیمه زنان دارای سه فرزند روستایی و عشایر را عملیاتی کند، اظهار کرد: اکنون پس از طی تشریفات صورت گرفته، تعداد قابل توجهی از افراد، حسب استعلام از سازمان ثبت احوال مشمول این طرح می‌شوند؛ به طوری که حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار زن روستایی و عشایر که دارای سه فرزند و بیشتر هستند، مشمول طرح مذکور شدند.

  • تازه‌ترین آمار ایجاد اشتغال در مناطق روستایی

    تازه‌ترین آمار ایجاد اشتغال در مناطق روستایی

    بر اساس گزارش‌ها از مجموع یک میلیون فرصت شغلی ایجاد شده در سال گذشته، ۴۳۰ هزار شغل در مناطق روستایی به وجود آمده است و تا دو هفته آینده ۱۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال در روستاها و مناطق عشایری اختصاص می‌یابد.

  • تعرض پلنگ‌ها به مناطق روستایی مازندران/ ماجرا چیست؟

    تعرض پلنگ‌ها به مناطق روستایی مازندران/ ماجرا چیست؟

    تیترهای اخیر برخی خبرگزاری ها با عنوان "تصویری از پلنگ ایرانی در آمل، مشاهده چند قلاده پلنگ در سوادکوه، عکس برداری از پلنگ در جنگل های نور، قائمشهر و بهشهر و..." به‌عنوان خبرهای خوش زیست محیطی در مازندران، روی دیگری هم دارد.

  • اعطای تسهیلات اشتغال به زوجین دهه شصتی ساکن در مناطق روستایی

    اعطای تسهیلات اشتغال به زوجین دهه شصتی ساکن در مناطق روستایی

    تفاهم نامه مشترکی بین معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در خصوص اعطای تسهیلات اشتغال به زوجین دهه شصتی ساکن در مناطق روستایی به امضای طرفین رسید.