• تکذیب انفجار در شهرک صنعتی گرمسار/ علت صدا هنوز مشخص نیست

    تکذیب انفجار در شهرک صنعتی گرمسار/ علت صدا هنوز مشخص نیست

    شنیده شدن صدای مهیب در حوالی گرمسار سبب رعب و وحشت مردم این شهر شد. اما عجیب‌تر از شنیده شدن این صدا مشخص نبودن علت آن تا این لحظه است.

  • تشریح جزئیات خسارات آتش سوزی شب گذشته در شهرک صنعتی بناب

    تشریح جزئیات خسارات آتش سوزی شب گذشته در شهرک صنعتی بناب

    سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: آتش سوزی در یک واحد تولیدی موتورسیکلت واقع در شهرک صنعتی بناب تنها به این واحد تولیدی خسارت زد و به سایر واحدها سرایت نکرد.

  • کارخانه بناب در آتش سوخت

    کارخانه بناب در آتش سوخت

    به گزارش تسنیم، ساعتی پیش بر اثر آتش‌سوزی مهیب در کارخانه موتور‌سیکلت «هم‌تاز‌موتور» در ‌شهرک صنعتی بناب، آتش‌نشان از چند ایستگاه به منطقه اعزام شدند. حریق هنوز مهار نشده و در حال سرایت به سایر صنایع مستقر در این شهرک است.

  • تصاویر آتش‌سوزی بزرگ در شهرک صنعتی یزد

    تصاویر آتش‌سوزی بزرگ در شهرک صنعتی یزد

    آتش‌سوزی بزرگی در شهرک صنعتی استان یزد به دلیل انفجار مخزن گاز آمونیاک رخ داده است و اکثر ایستگاه‌های آتش نشانی یزد جهت اطفاء حریق اعزام شده‌اند.

  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک به کجا رسید؟  

    ساخت شهرک صنعتی پوشاک به کجا رسید؟  

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده، اما در دو قالب در حال پیگیری موضوع هستیم که یا شهرک همان جا یا در نزدیک‌ترین نقطه به همان محل ساخته شود.

  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی بهاران ۹ مصدوم بر جای گذاشت

    آتش‌سوزی در شهرک صنعتی بهاران ۹ مصدوم بر جای گذاشت

    ایسنا/همدان مدیر مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان بهار از حادثه آتش سوزی در شهرک صنعتی بهاران این شهرستان با ۹ مصدوم خبر داد.

  • بازگشت ۳۱۰۰ واحد صنعتی کشور به عرصه تولید

    معاون وزیر صنعت خبر داد:بازگشت ۳۱۰۰ واحد صنعتی کشور به عرصه تولید

    مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم حدود ۳۱۰۰ واحد تولیدی در حوزه صنعت به چرخه تولید برگشته و احیا شده‌اند، گفت: در سال گذشته حدود ۱۷۵۰ واحد تولیدی راکد و نیمه راکد به چرخه تولید برگشتند.

  • ۲ آتش سوزی همزمان در شهرک صنعتی شیراز مهار شد

    ۲ آتش سوزی همزمان در شهرک صنعتی شیراز مهار شد

    سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انجام ۲ عملیات همزمان در شهرک صنعتی شیراز خبرداد و گفت: آتش‌سوزی کوره تولید پلی اتیلن و مخزن ۲۰ هزار لیتری روغن در واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی شیراز با اعزام ۲۴ آتش‌نشان از ۶ ایستگاه آتش نشانی مهار شد.