• دبیرکل سازمان ملل سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رئیسی تبریک گفت

    دبیرکل سازمان ملل سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رئیسی تبریک گفت

    آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در پیامی به آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران سالروز پیروی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

  • نمایش ۱۰ فیلم سینمایی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

    نمایش ۱۰ فیلم سینمایی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

    در جدول پخش شبکه‌های سیما برای روز یک شنبه ۲۲ بهمن‌ آثار مختلف سینمایی تدارک دیده‌ شده است.

  •  انقلاب ۵۷ کار آمریکا بود؟

    انقلاب ۵۷ کار آمریکا بود؟

    از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، یک جریان با نادیده گرفتن عوامل دخیل در وقوع انقلاب و سقوط پهلوی این انقلاب را حاصل اراده انگلیس و آمریکا می‌دانست؛ ادعایی که هرزگاهی توسط برخی مطرح می‌شود. اما این ادعا چقدر حقیقت دارد؟ به گزارش ایسنا، ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید پاسخی به این پرسش است:

  • پوتین: جنگی دوباره علیه روسیه آغاز شده اما امنیت خود را تضمین خواهیم کرد

    پوتین: جنگی دوباره علیه روسیه آغاز شده اما امنیت خود را تضمین خواهیم کرد

    رئیس جمهوری روسیه در سخنرانی خود در مراسم رژه نظامی در مسکو به مناسبت "روز پیروزی" یادآور شد که جنگی دوباره علیه این کشور در جریان است، ولی روسیه که تروریسم را دفع کرده، در حال دفاع از ساکنان دونباس است،  می‌تواند امنیت خود را تضمین کند.

  • آغاز مراسم رژه نظامی روز پیروزی در مسکو

    آغاز مراسم رژه نظامی روز پیروزی در مسکو

    رژه نیروهای مسلح روسیه به مناسبت هفتاد و هشتمین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم امروز در میدان سرخ مسکو و با حضور پوتین آغاز شد. پوتین به همراه رهبران خارجی از ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان برای شرکت در این رژه در میدان سرخ مسکو حاضر هستند.

  • حملات گسترده روسیه به اوکراین در آستانه روز پیروزی

    حملات گسترده روسیه به اوکراین در آستانه روز پیروزی

    مقامات اوکراینی ساعتی پیش از حملات گسترده روسیه به اوکراین خبر دادند و گفتند: در حالی که مسکو برای تعطیلات گرامیداشت «روز پیروزی» خود در ۹ ماه مه (۱۹ اردیبهشت) مصادف با سالگرد شکست آلمان نازی آماده می‌شود، این کشور موج گسترده‌ای از حملات را به سراسر اوکراین آغاز کرده است.