• دبیر کل سازمان ملل: منطقه و جهان توان تحمل جنگ بیشتر را ندارند

    دبیر کل سازمان ملل: منطقه و جهان توان تحمل جنگ بیشتر را ندارند

    آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در نشست اضطراری شورای امنیت در پی پاسخ ایران به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه با عنوان "عملیات وعده صادق" خواستار توقف فوری خصومت ها شد و گفت: منطقه و  جهان توان تحمل جنگ بیشتر را ندارند.

  • دبیر کل سازمان ملل: همه در غزه گرسنه هستند

    دبیر کل سازمان ملل: همه در غزه گرسنه هستند

    دبیر کل سازمان ملل روز سه‌شنبه گفت که همه در غزه گرسنه هستند و کمک‌های بشردوستانه به اندازه کافی وارد این باریکه نمی‌شود.

  • محکوم به آبروداری!

    محکوم به آبروداری!

    گروه جهان الف،

    نرخ تلفات غیرنظامیان فلسطینی در قالب جنگ غزه، از کلیه نرخ های مرتبط با تلفات غیرنظامیان در طی جنگ های بزرگ قرن بیستم میلادی نیز بیشتر بوده است. موضوعی که یک لکه ننگ بزرگ در پرونده سیاه اسرائیل و حامیان بین المللی آن است و به نظر می‌رسد دبیر کل سازمان ملل متحد مایل نیست وی و نهاد تحت امرش بیش از این به واسطه نسل کشی اسرائیل علیه فلسطینی ها، بی‌آبرو شوند و هزینه بپردازند.

  • گوترش: کابوس غزه فرای یک بحران انسانی است

    گوترش: کابوس غزه فرای یک بحران انسانی است

    گوترش گفت که تأسیسات مدنی و غیرنظامیان بیشترین آسیب را از عملیات زمینی و ادامه بمباران نوار غزه توسط اشغالگران می‌بینند.

  • درخواست دوباره گوترش برای آتش‌بس: از حمله به بیمارستان غزه وحشت کردم

    درخواست دوباره گوترش برای آتش‌بس: از حمله به بیمارستان غزه وحشت کردم

    دبیرکل سازمان ملل ضمن هشدار درباره حملات به کادر درمانی در غزه گفت که از حمله به بیمارستان الشفا وحشت‌‌زده شده و درخواست خودرا برای آتش بس تکرار می‌کند

  • رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیر کل سازمان ملل درباره تحولات فلسطین

    رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیر کل سازمان ملل درباره تحولات فلسطین

    وزیر امور خارجه ضمن اعلام آمادگی ایران برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به غزه گفت: انتظار داریم سازمان ملل برای ارسال آب و غذا و اقلام انسانی به غزه اقدامات فوری را بدون وقفه انجام دهد.

  • ضرورت حمایت جامعه جهانی برای بازگشت آوارگان سوری به کشورشان

    ضرورت حمایت جامعه جهانی برای بازگشت آوارگان سوری به کشورشان

    وزیر امورخارجه بر ضرورت جلب حمایت جامعه جهانی برای کمک به بازسازی و آماده سازی شرایط برای بازگشت آوارگان سوری به کشورشان تاکید کرد.