• عرضه خودروهای خارجی در مزایده اموال تملیکی

    عرضه خودروهای خارجی در مزایده اموال تملیکی

     مزایده فوق‌العاده سراسری ۵۹۷ سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ۲۴ استان با ارزش پایه کارشناسی حدود ۱۷۰۰ میلیارد تومان آغاز شد.

  • شماره‌گذاری و تحویل خودروهای وارداتی تقریباً متوقف است

    شماره‌گذاری و تحویل خودروهای وارداتی تقریباً متوقف است

    در حالی طبق آمار گمرک تاکنون بیش از ۴۳۰۰ خودرو وارد کشور شده ولی خبرهای دریافتی تسنیم حاکی است، از این میزان تعداد بسیاری کمی تاکنون شماره گذاری و تحویل مشتری شده و تقریبا می توان گفت، روند شماره گذاری و تحویل خودروهای وارداتی متوقف است.

  • رکود سنگین در بازار خودرو/ ریزش ۲میلیاردی برخی خودروهای خارجی

    رکود سنگین در بازار خودرو/ ریزش ۲میلیاردی برخی خودروهای خارجی

    رییس انجمن نمایشگاه‌داران خودروی پایتخت با اعلام کاهش سه تا پنج میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی و ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومانی خودروهای مونتاژی در روزهای گذشته، گفت: بازار خودرو در رکودی سنگین به سر می‌برد، با این حال انتظار ورود اتومبیل‌های خارجی سبب کاهش شدید قیمت این دسته از خودروها تا ۲ میلیارد تومان شده است.

  • میرسلیم: مخالف واردات خودروهای خارجی نیستم

    میرسلیم: مخالف واردات خودروهای خارجی نیستم

     نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مخالفتی با واردات خودروی خارجی ندارم و سالانه باید به ازای هر یکهزار خودروی داخلی، ۲ تا سه خودروی خارجی هم وارد شود.

  • ممنوعیت استفاده از «خودروهای خارجی» برای مدیران صندوق بازنشستگی کشوری

    ممنوعیت استفاده از «خودروهای خارجی» برای مدیران صندوق بازنشستگی کشوری

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ابلاغی به هلدینگ‌های تابعه این صندوق، استفاده مدیران عامل و اعضای هیات مدیره این هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه آنها از خودروهای خارجی را ممنوع اعلام کرد.