به گزارش فارس، در پی اعلام وضعیت اضطراری و شرایط جنگی از نهم اسفندماه سال گذشته، مدیریت شهری تهران با هدف تسهیل رفتوآمد شهروندان، روانسازی ترافیک و مدیریت بهینهتر وضعیت، تمامی خدمات ناوگان حملونقل عمومی، اعم از مترو و اتوبوسرانی را تا اطلاع ثانوی رایگان اعلام کرد.
در همین خصوص مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورا بیان کرد: حمل و نقل عمومی رایگان تا پایان دهه اول محرم پیش بینی شده بود اما با توجه به برگزاری مراسم در دهه دوم محرم، این زمان تا پایان تدفین رهبر شهید انقلاب در مشهد تمدید شد.
وی افزود: ممکن است کسانی که به تهران مراجعه می کنند، نتوانند سریع شهر را ترک کنند؛ لذا حمل و نقل رایگان تا پایان روز ۱۹ تیرماه تمدید شد.