نخست‌وزیر پاکستان: نخستین نشست کمیته عالی‌رتبه با موفقیت به پایان رسید

  4050401041

نخست‌وزیر پاکستان گفت که نخستین نشست کمیته عالی‌رتبه در چارچوب یادداشت تفاهم با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان در سخنانی درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس گفت: نخستین نشست کمیته عالی‌رتبه در چارچوب یادداشت تفاهم با موفقیت به پایان رسید.

نخست‌وزیر پاکستان همچنین گفت: گفتگوها منجر به پیشرفت‌هایی از جمله توافق بر سر یک نقشه راه برای دستیابی به توافقی نهایی ظرف 60 روز شده است.

شهباز شریف افزود: از تعهد واشنگتن و تهران به مشارکت سازنده قدردانی می‌کنم و از کشورهای دوست به‌خاطر حمایتشان از این فرآیند تاریخی سپاسگزاری می‌کنم. به‌ویژه از کشور برادر قطر به‌خاطر حمایت قاطع آن در فراهم کردن شرایط لازم برای آغاز این مذاکرات یاد می‌کنم.