هشدار عراقچی به آمریکا: یا آتش‌بس یا ادامه جنگ از طریق اسرائیل

  4050119119 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر خارجه کشورمان به آمریکا درباره پیامدهای تجاوزگری رژیم صهیونیستی در لبنان هشدار داد.

به گزارش تسنیم، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان خاطر نشان کرد: جهان در حال نظاره است که امریکا به تعهداتش عمل می کند یا نه!!

وی اظهار داشت: شرایط آتش‌بس میان ایران و ایالات متحده روشن و صریح است: آمریکا باید انتخاب کند، یا آتش‌بس، یا تداوم جنگ از طریق اسرائیل؛ جمع میان این دو ممکن نیست.

عراقچی اظهار داشت: جهان در حال مشاهده کشتارها در لبنان است. اکنون توپ در زمین آمریکا قرار دارد و افکار عمومی جهانی نظاره‌گر آن است که آیا این کشور به تعهدات خود عمل خواهد کرد یا نه.