فرید زکریا: ایران حالا یک سلاح به نام تنگه هرمز دارد

  4050119015

روزنامه نگار هندی آمریکایی اعلام کرد که ایران حالا یک سلاح به نام تنگه هرمز دارد.

به گزارش تسنیم، فرید زکریا روزنامه نگار هندی آمریکایی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل به ایران سلاحی را دادند که هیچوقت نداشت، گفت: این مسئله باعث شد که مسئله هسته ای حتی در ده شرط هم نباشد.

این روزنامه نگار هندی آمریکایی ادامه داد: حالا کنترل تنگه هرمز جریان های درآمدی جدید بسیار زیادی را برای ایران بدست می آورد و زرادخانه هسته ای هم هست و این یک نتیجه عجیب است.