به گزارش ایسنا، «طاهر اندرابی» سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت که اخبار درباره حمله به سفارت ما توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی کذب و حکایت از اطلاعات ساختگی دارد.
وی تاکید کرد پاکستان این شایعه را از اساس رد میکند.
اندرابی گفت که واقعیتهای میدانی حاکی است که هیچ حملهای به سفارت ما در ایران صورت نگرفته است.
وی خاطرنشان کرد: هدف از اشاعه اخبار جعلی تحت الشعاع قرار دادن تلاشهای دیپلماتیک اسلامآباد مرتبط با درگیریهای جاری در منطقه است.