پاسخ به تجاوز به تأسیسات سوخت ایران، مقتدرانه و پشیمان‌کننده است

  4041227073

سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: پاسخ به تجاوز به تأسیسات سوخت ایران، مقتدرانه و پشیمان‌کننده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) روز چهارشنبه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۴ اعلام کرد: دشمن جنایتکار، بخشی از زیرساخت‌های سوخت و انرژی ایران را در جنوب کشور مورد تجاوز قرار داده است.

وی یادآور شد: همانطور که قبلا هشدار داده بودیم، چنانچه زیرساخت‌های سوخت، انرژی، گاز و اقتصادی کشور ما مورد تهاجم آمریکایی صهیونیستی قرار گیرد، ضمن هجوم مقتدرانه به دشمن، مبدا تجاوز را به شدت مورد هجوم قرار خواهیم داد و هدف قرار دادن زیرساخت‌های سوخت، انرژی و گاز کشور مبدا را برای خود، مشروع می‌دانیم و در اولین فرصت، به شدت تلافی خواهیم کرد.

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم تاکید کرد: دشمنان منتظر اقدام مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باشند.