تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4030126004 ۸۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

 

پاسخ به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق با شلیک موشکها و پهپادها به سمت اهدافی در سرزمین های اشغالی آغاز شد. 

به گزارش الف سپاه پاسداران در بیانیه‌ای اعلام کرد : در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی و حمله اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، نیروی هوا فضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند و پهپاد مورد هدف قرار داد.

اطلاعیه شماره یک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 

 

متن اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

ملت شریف و شهید پرورد ایران اسلامی. 
در پاسخ به جنایتهای متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد امروز یکشنبه ۲۶ فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغلی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند. 

جزئیات این عملیات که با مصوبه شورایعالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت، به زودی به استحضار مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان خواهد رسید.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیم

-----------------

*منابع خبری مدعی شده‌اند حمله ایران به رژیم صهیونیستی با ده‌ها پهپاد آغاز شده است

* خبرنگار العربیه: پیش‌بینی می‌شود پرتاب هواپیماهای بدون سرنشین از عراق و یمن ظرف چند ساعت به سرزمین‌های اشغالی برسد. 

* اسرائیل حریم هوایی خود را بست

-شلیک پهپاد از نقاط دیگر غیر از ایران به سوی اسرائیل

* تلویزیون اسرائیل ادعا کرد که همزمان از جبهه‌های دیگر پهپادهایی به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است. 

*اخبار تایید‌نشده حکایت از شلیک پهپاد از سوی یمن نیز دارد.

*وزیر دفاع کشورمان: هر کشوری که حریم هوایی یا خاک خود را برای حمله به ایران به روی اسرائیل باز کند، پاسخ قاطع ما را دریافت خواهد کرد

* نخست وزیر انگلیس در تداوم مواضع مداخله جویانه و حمایت‌های بی‌دریغ این کشور از رژیم صهیونیستی، گفت: بریتانیا به دفاع از امنیت اسرائیل ادامه خواهد داد

* یوسي ميلمان کارشناس امور امنیتی رژیم صهیونیستی: در اسرایبل تخمین زده می‌شود که ارسال ده‌ها پهپاد و موشک های کروز پرتاب شده ممکن است به عنوان یک پوشش برای پرتاب موشک‌های بالستیک عمل کنند و ماهیت پاسخ اسرائیل به میزان زیان وارده بستگی دارد و در هر صورت، اسراییل به نظر من با قدرت پاسخ خواهد داد.

موشکهای ایران کدام پایگاه رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد؟ 

موشک‌های سپاه، پایگاه هوایی نواتیم در جنوب سرزمین‌های اشغالی که آشیانه و پایگاه اصلی جنگنده‌های F-35 رژیم صهیونیستی است را هدف قرار دادند. 

*اسراییلی‌ها از طریق این پایگاه بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را مورد اصابت قرار دادند

*بهمن‌ماه سال گذشته نیروی هوافضای سپاه، طی رزمایشی تهاجم موشکی به نمونه شبیه‌سازی شده آشیانه‌های این پایگاه هوایی را تمرین کرده بود. 

بایدن :اسراییل پاسخ ندهد 

*بایدن از اسرائیل خواست به حمله ایران پاسخ ندهد

*دبیرکل سازمان ملل خواستار توقف فوری خصومت‌ها در منطقه شد

*وزارت خارجه عربستان سعودی از طرفین خواست تا خویشتن‌دار باشند

*مقام‌های ارشد اتحادیه اروپا بر لزوم جلوگیری از تشدید تنش‌ها تاکید کردند

*شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره حمله ایران به اسرائیل امروز جلسه فوق‌العاده برگزار می‌کند

 

اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران؛ هر اقدامی از سوی هر طرف را پاسخ می دهیم
  
اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران بعد از ساعاتی از آغاز عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی منتشر شد .


به گزارش الف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی امریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران تاکید کرد: هرگونه تهدید امریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین

ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی !

با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل ؛ جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین و تامین مطالبه ی به حق ایران و به منظور تنبیه متجاوز ، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی ، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

در پیروی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران:

۱. به دولت تروریستی امریکا هشدار داده می‌شود هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران ، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد ؛ همچنین امریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

۲. ضمن تاکید بر سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه تصریح می شود ، هرگونه تهدید توسط دولت تروریستی امریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری پاسخ متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران به منشا تهدید را به دنبال خواهد داشت.
به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد نمود