دربی ۱۰۳ زیر ذره‌بین کمیته‌های انضباطی و اخلاق

  4021220114

فدراسیون فوتبال به دلیل حساسیت بالای دربی ۱۰۳ پایتخت، دستورالعمل‌های انضباطی و اخلاقی را برای این دیدار اعمال خواهد کرد. همچنین روسای کمیته‌های انضباطی و اخلاق در ورزشگاه حضور خواهند یافت.

به گزارش ایرنا، امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه دربی پایتخت به دقت از سوی فدراسیون رصد می‌شود، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی‌های به عمل‌آمده، دستور العمل‌ها و آئین‌نامه‌های مرتبط با کدهای انضباطی و اخلاقی در دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس اعمال خواهد شد. بر این اساس، جدا از حضور ناظران ویژه انضباطی و اخلاق، روسای این دو کمیته هم در روز دربی در ورزشگاه آزادی حضور خواهند داشت.

وی افزود: همچنین با عنایت به بهره‌مندی از فناوری کمک داور ویدئویی(VAR) در این مسابقه و ضرورت رعایت پروتکل‌های مرتبط حین بازی توسط اعضای تیم‌ها، موارد و الزامات مربوطه داوری متعاقبا و به صورت رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدار سنتی استقلال و پرسپولیس تا این لحظه و طبق برنامه از پیش تعیین شده روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه و از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد. استقلال از ۱۹ بازی خود با ۴۲ امتیاز در صدر است و پرسپولیس نیز با ۳۹ امتیاز در رده دوم جای دارد.