چینی‌ها با ۶۰ میلیون دنبال کننده وارد گیلان شدند

  4021219110 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه ۲۰ اینفلوئنسر چینی با بیش از ۶۰ میلیون دنبال کننده با سفر به مناطق مختلف کشورمان محتوا تولید می‌کنند، گفت: با توجه به سلیقه‌های مختلف گردشگران، مقاصدی با محصولات و توانمندی‌های متنوع برای گروه‌های چینی برنامه ریزی شده است.

ولی جهانی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان امروز در گفت‌وگو با فارس در رشت با اشاره ورود اینفلوئنسر‌های چینی اظهار کرد: این افراد در قالب پروژه‌ای با عنوان «ایران سلام» به استان گیلان سفر کرده‌اند و بازدید از جاذبه‌های رشت، بندر انزلی، فومن، شفت و رودبار در دو روز برای آنها برنامه ریزی شده است.
وی با اشاره به برنامه ریزی برای چینی‌ها گفت: ایران سلام با موضوع طبیعت و تنوع اقلیمی، تاریخی و فرهنگی، جاده ابریشم و خوراک در ۱۲ استان کشور با لحاظ کردن تکراری نبودن مسیرها و جاذبه‌ها برای اینفلوئنسرهای چینی برنامه ریزی و برگزار شده است.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه ۲۰ اینفلوئنسر چینی با بیش از ۶۰ میلیون دنبال کننده با سفر به مناطق مختلف کشورمان محتوا تولید می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به سلیقه‌های مختلف گردشگران، مقاصدی با محصولات و توانمندی‌های متنوع برای گروه‌های چینی برنامه ریزی شده است. جهانی با اشاره به هدف اینفلوئنسر‌های چینی بیان کرد: ۶ اینفلوئنسر چینی با عنوان گردشگری خوراک پس از ورود به کشورمان با جاذبه‌های استانهای قزوین، زنجان، گیلان و آذربایجان شرقی به ویژه در بخش گردشگری خوراک آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به فصل سفر چینی‌ها به ایران افزود: سفر بلاگرهای چینی به ایران به این دلیل در این فصل انتخاب شده که با عید بهاره چینی مقارن است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به مخاطبین بلاگر‌های چینی گفت: که هر یک از اینفلوئنسرهای چینی به طور میانگین بیش از ۳ میلیون بازدید کننده در فضای مجازی دارند و شبکه‌های اجتماعی مانند تیک تاک، رد و ویبو از جمله ظرفیتهای مجازی مهمی هستند که آن‌ها جاذبه‌های کشورمان را در آن انتشار خواهند داد. جهانی، گردشگری خوراک را ظرفیتی ارزشمند و مؤثر برای برندسازی هر مقصد گردشگری دانست و گفت: تبیین و اجرای درست گردشگری خوراک می‌تواند به محور توسعه گردشگری در زمان یا مکانی خاص تبدیل شود.