نسبت به دوره های گذشته، آمارها نشان دهنده حضور بیشتر مردم در انتخابات است

  4021211080 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: علی رغم برف و باران شدید در برخی استان ها، طبق آمار و اطلاعی که از شهرستان داریم الحمدلله تا این لحظه شاهد حضور با شکوه تر مردم نسبت به دوره های گذشته هستیم.

به گزارش فارس، سیدمحمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور، عصر امروز یازدهم اسفند ماه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: در ۵۹ هزار شعبه رای قریب به یک میلیون نفر مردم در فرایند برگزاری انتخابات و رای‌گیری مشارکت می‌کنند.وی در ادامه گفت: علی رغم برف و باران شدید در برخی استان ها، طبق آمار و اطلاعی که از شهرستان داریم الحمدلله تا این لحظه شاهد حضور با شکوه تر مردم نسبت به دوره های گذشته هستیم.

وی افزود: در استان سیستان و بلوچستان مردم باوجود وقوع سیل پای صندوق‌ها حاضر شدند و در برخی شهرستانها هم مردم در دمای زیر صفر در انتخابات مشارکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: مدیران شعب اخذ رای توجه کنند که هرکس با یکی از پنج مدرک هویتی به شعبه مراجعه کرد می‌توان رأی وی را اخذ کرد. شعب سیار نقاطی مشخص دارند که به ۱۵ هزار شعبه می‌رسد و تقاضا داریم از آنجاکه ممکن است برخی مردم به دلیل فقدان توانایی نتوانند پای صندوق رای بیایند این شعب سیار با هماهنگی بهزیستی یا فرمانداری و استانداری باید به منزل این افراد بروند و رأی را اخذ کنند.

شاهچراغی تاکید کرد: نیروهایی که در شعب همکاری می‌کنند از مردم هستند و خودشان داوطلب شدند.