سفیر جدید ایران در تایلند معرفی شد

  4021205082

وزیر امور خارجه در دیدار ناصر الدین حیدری سفیر جدید ایران در تایلند بر توسعه روابط ۲ کشور و پیگیری ارتقای مناسبات در عرصه‌های مختلف و تحرک بیشتر در این زمینه به خصوص در تعامل با دولت جدید تایلند تأکید کرد.

به گزارش فارس؛ ناصر الدین حیدری سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در تایلند در آستانه عزیمت به محل ماموریت، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و ضمن ارائه گزارشی از حوزه ماموریت خود، برنامه‌های پیش رو در زمینه توسعه و ارتقای بیش از پیش روابط و همکاری‌های ایران و تایلند را تشریح کرد. 
وزیر امور خارجه در این دیدار بر اهمیت توسعه و تعمیق روابط دیرینه جمهوری اسلامی ایران و تایلند به عنوان یکی از اعضای اتحادیه آ.س.آن و تقویت پیوندهای تجاری و اقتصادی با کشورهای این حوزه به ویژه تایلند و پیگیری ارتقای روابط فیمابین در عرصه‌های سیاسی، پارلمانی و اقتصادی و تحرک بیشتر در این زمینه به خصوص در تعامل با دولت جدید تایلند تأکید کرد. 
حیدری دارای سابقه فعالیت در امور سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و پیش از این در سمت‌های رئیس اداره دیپلماسی دوجانبه و‌ چندجانبه،‌ رئیس اداره کنترل تسلیحات متعارف و فضا خدمت کرده است. 
بانکوک مقر  کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) بوده و سفیر ایران همزمان عهده دار نمایندگی در این نهاد بین‌المللی خواهد بود.