معرفی بهترین شهربازی‌های تهران را از دست ندهید!

  4021130103

شهرباز‌ی‌های تهران برای کودکان یک روز تکرارنشدنی را رقم می‌زند و برای بزرگسالان یادآور خاطرات شیرین دوران کودکی است. با رفتن به شهربازی مناسب که امکانات زیادی هم دارند، می‌توانید تجربه متفاوتی از تفریح در شهربازی تهران داشته باشید.

معرفی بهترین شهربازی‌های تهران را از دست ندهید!

بعضی از شهربازی‌های تهران در محیط‌های روباز و بعضی دیگر در محیط‌های سربسته هستند که در این مطلب الف همه آنها را معرفی خواهیم کرد.

شهربازی‌های روباز تهران

خوبی شهربازی‌های روباز تهران این است که در روزهایی با هوای خوش و آسمان آبی می‌توانید با خیال راحت تفریح کنید و کنارش از هوای خوب لذت ببرید.

۱. شهربازی ارم، بزرگترین شهربازی تهران

فرقی نمی‌کند چه سنی دارید، به‌هرحال پارک ارم یکی از بهترین شهربازی‌های تهران برای بزرگسالان و کودکان است. شهربازی ارم دقیقا در مجموعه ارم سبز قرار گرفته است. مجتمع ورزشی تفریحی ارم سبز، بزرگترین مجموعه تفریحی ایران است که مساحتی نزدیک به ۷۵ هکتار دارد.

از جمله امکانات تفریحی این مجموعه می‌توان به سه شهربازی فعال به وسعت ۸ هکتار، یک شهربازی سرپوشیده و باغ وحش تهران اشاره کرد. البته شهربازی ارم تهران به همین چند مورد ختم نمی‌شود، دریاچه ۸ هکتاری، استخر و سرسره آبی، فضای سبز و… تنها بخشی از تفریحات آن به حساب می‌آید.

اگر به قایقرانی و ماهیگیری علاقه دارید، تفریحات این دریاچه دقیقا برای شما ساخته شده‌اند.

به‌طورکلی در این مرکز از شهربازی‌های تهران موزه پول، سالن بولینگ، استخر، فضای سبز و جنگلی و باغ وحش تفریح‌های دیگر شهربازی ارم هستند که به عنوان بهترین شهربازی تهران، لحظات خوشی را برای شما و اعضای خانواده‌تان فراهم می‌کنند.

دستگاه‌های مختلف این شهربازی عبارت هستند از ستاره گردان، سقوط آزاد، اسکیت هوایی، تاب پرنده، آبشار، ترن هوایی بزرگسالان و کودکان، چرخ‌وفلک، تاور گردان و چند دستگاه دیگر که شرایط استفاده آنها برای بزرگسالان و کودکان فراهم است.

آدرس: تهران ،کیلومتر ۴ اتوبان تهران-کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری کنارگذر راست، پل اتوبان شهید باکری

شهربازی‌های تهران

۲. شهربازی بسیج از بهترین شهربازی‌های تهران

یکی دیگر از بهترین شهربازی‌های تهران همین شهربازی پارک بسیج است که با مساحت بیش از ۳۰۰۰مترمربع امکانات مختلفی را برای گردشگران فراهم می‌کند. اگر تجربه رفتن به شهربازی تهران را دارید، می‌دانید فضای سبز آن چه تأثیر مثبتی رو حس‌وحال خوب افراد دارد.

دستگاه‌های مختلف گردش فضایی، قالیچه پرنده، کشتی صبا، آبشار، تاب، چرخ‌وفلک، ترن هوایی، سورتمه، سفینه، رودخانه وحشی و رنجر لحظاتی را فراهم می‌کنند که همه مراجعان به این شهربازی تهران با هر رده سنی از امکانات آن لذت ببرند. اگر دوست دارید بیشترین استفاده را از محیط زیبای این مجموعه از شهربازی های تهران داشته باشید، بهتر است فاصله غروب تا شب را انتخاب کنید.

دریاچه مصنوعی شهربازی بسیج با ۷۰۰۰مترمربع مساحت به زیبایی بیشتر این مجموعه اضافه کرده ‌است. می‌توانید از مترو بسیج نیز برای رفتن به این شهربازی استفاده کنید.

آدرس: تهران، اتوبان افسریه، نبش شهید محلاتی، شهربازی پارک بسیج

شهربازی‌های تهران

۳. شهربازی دریاچه چیتگر، دیدنی‌ترین شهربازی تهران

دریاچه چیتگر از شهربازی‌های تهران است که به‌خاطر فضا و امکانات اطرافش به یکی از جاهای تفریحی تهران تبدیل شده. اگر به نظر شما معیار انتخاب بهترین شهربازی تهران به امکانات آن بستگی دارد، پس بدون ‌شک شهربازی دریاچه چیتگر را انتخاب کنید.

شهربازی دریاچه چیتگر یا شهربازی دریاچه خلیج فارس لذت غروب تهران را برای شما چند برابر می‌کند. تنوع بالای امکانات و خدمات این شهربازی باعث می‌شود همیشه آن را به عنوان یکی از بهترین شهربازی های تهران برای بزرگسالان و کودکان در ذهن خود ثبت کنید.

قدم‌زدن در ساحل شنی، سوارشدن به کشتی‌های تفریحی یا قایق‌سواری در دریاچه از جمله امکاناتی هستند که خانواده‌ها می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند.

همچنین امکانات مختلف مانند پیست پرواز در آسمان، دستگاه‌های مدرن و هیجان‌انگیز شهربازی چیتگر مانند ماشین‌های کوبنده، سافاری وحشت، کارتینگ، سیرک و امکان پیک‌نیک مواردی هستند که شما را به این محیط علاقه‌مند می‌کنند.

البته امکانات شهربازی چیتگر از شهربازی های تهران به همین چیزها محدود نیست. به‌جز شهربازی روباز وجود شهربازی سرپوشیده محیط مناسبی برای کودکان است تا امنیت بیشتری داشته باشند و خیال والدین از این بابت راحت باشد. استفاده از دستگاه‌های استاندارد که بیشتر آنها به صورت وارداتی در این شهربازی قرار گرفته‌اند، از نظر ایمنی اطمینان بیشتری به شما می‌دهد.

آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت غرب، خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر)

شهربازی‌های تهران

۴. بیلینو از شهربازی‌های تهران

شهربازی بیلینو از جمله شهربازی‌های موضوعی بین شهربازی‌های تهران است که کودکان و بزرگسالان با هدف خاصی به آن مراجعه می‌کنند. دستگاه‌های این شهربازی در تهران، ابعاد کوچک‌شده دستگاه‌های واقعی هستند که از نظر امنیت و ایمنی همه موارد در آن‌ها لحاظ شده است.

کودکان و بزرگسالان می‌توانند از دستگاه‌هایی مثل بیل مکانیکی یا ماشین‌های حفاری در این شهربازی تهران استفاده کنند. همچنین دستگاه‌ها و ماشین‌های پروژه‌های ساختمان‌سازی و راه‌سازی دیگری هم در این شهربازی وجود دارند که حسابی از دیدنشان ذوق خواهید کرد. فقط توجه داشته باشید که افراد بالای ۴ سال می‌توانند از دستگاه‌ها استفاده کنند.

آدرس: تهران، میدان پونک، انتهای بلوار همیلا، فاز ۱ بوستان نهج البلاغه، امتداد مسیر دوچرخه‌سواری

۵. شهربازی رازی تهران

انتظار فضای خیلی بزرگ را از این مجموعه شهربازی‌های تهران نداشته باشید، چون جزو شهربازی‌های جمع‌وجور در تهران به‌حساب می‌آید. دستگاه‌های این شهربازی تهران لحظات تفریح مناسبی را برای بچه‌ها و بزرگسالان فراهم می‌کند.

اگرچه لازم است بدانید که خیلی از مردم به قدیمی بودن دستگاه‌های این شهربازی در تهران نقد دارند. علاوه‌براین، کتابخانه، بوفه، بازارچه و سالن ورزشی سرپوشیده چند منظوره هم از دیگر امکاناتی هستند که در این شهربازی تهران قرار دارند.

آدرس: تهران، انتهای خیابان قزوین، نرسیده به میدان رازی، بوستان رازی

۶. پارک پرواز از شهربازی‌های تهران

پیداکردن شهربازی تهران که مناسب کودکان زیر ۲ سال باشد اصلا کار راحتی نیست. شهربازی پارک پرواز چهار دستگاه برای کودکان زیر چهار سال و دستگاه‌های مختلفی برای کودکان زیر ۱۰ سال دارد.

بازی‌های متنوع این شهربازی تهران عبارت هستند از: چرخ‌وفلک، کشتی صبا، مری گو راند، ماشین برقی، سرسره بادی، جامپینگ بادی، آکروجت، گردونه حیوانات، هلیکوپتر، استخر توپ و قطار کودک.

آدرس: تهران، سعادت آباد، انتهای بلوار پاک‌نژاد، میدان بهرود، بلوار شقایق، پایین‌تر از پارک پرواز

۷. شهربازی پامچال تهران

اگر دنبال یکی از بهترین شهربازی‌های تهران جنوب شهر هستید، می‌توانید اوج هیجان را در شهربازی پامچال یا شهربازی آزادگان تجربه کنید.

امکانات مختلف موجود در این مجموعه از شهربازی های تهران مانند استخر توپ، چرخ‌وفلک، قصر بادی، رنجر،کشتی کودک، سورتمه، سفینه و… مواردی هستند که علاوه‌بر کودکان باعث خوشحالی بزرگسالان هم می‌شوند. البته بهتر است در جریان باشید که عده‌ای هم به خاطر قدیمی بودن وسایل بازی این شهربازی تهران، اظهار نگرانی می‌کنند و معتقدند که وسایل باید استانداردسازی شود.

آدرس: تهران، سه‌راه افسریه، شهرک مشیریه، خیابان بوعلی، غربی پارک آزادگان

۸. شهربازی بعثت

بعثت از شهربازی‌های تهران علاوه‌بر دستگاه‌های متنوع که برای بزرگسالان و کودکان قابل استفاده است؛ در محیط داخلی خود سینما هم دارد. شهربازی بعثت با مساحت ۳۸۰۰مترمربع و تجهیزات جدید لحظات به‌یادماندنی را برای شما به‌وجود می‌آورد.

آدرس: تهران، میدان شوش، خیابان صابونیان، خیابان احمد سمیعی، جنب پارک بعثت

۹. شهربازی شاهین از شهربازی‌های تهران برای کودکان

شاهین از شهربازی‌های تهران از آن جاهای کوچک و جمع‌وجور پایتخت است که چند ساعتی بچه‌ها را سرحال می‌کند. این شهربازی کنار مساحت کوچک، امکانات مختلفی را برای کودکان فراهم می‌کند تا از بازی با دستگاه‌های مختلف لذت ببرند.

بهتر است بدانید شاهین یکی از شهربازی های تهران برای کودکان است و بزرگسالان اجازه ورود به آن را ندارند. اگر بین شهربازی های تهران دنبال یک شهربازی خوب برای کودکان هستید، پارک شاهین گزینه خوبی خواهد بود

آدرس: تهران، خیابان ستارخان، خیابان سازمان آب

۱۰. پارک ژوراسیک از شهربازی‌های تهران

پارک ژوراسیک یکی دیگر از شهربازی‌های موضوعی پایتخت است که علاوه‌بر تفریح، به کودکان اطلاعاتی در مورد دایناسورها و حیات‌وحش می‌دهد. بعضی از مجسمه‌ها با صداهای مختلف، ظاهر طبیعی و بعضی وقت‌ها کمی ترسناک به‌نظر می‌رسند که باعث بیشتر شدن هیجان در بازدیدکنندگان می‌شود.

مهم نیست چه ‌سنی دارید، اگر دوست دارید دایناسورها را از نزدیک ببینید و با مشخصات آن‌ها آشنا شوید، پارک ژوراسیک بهترین انتخاب بین شهربازی های تهران برای همه روزهای هفته است.

علاوه‌بر مجسمه‌های متحرک دایناسورها، استودیو ژوراسیک، مجسمه حیوانات مختلف و سینما هشت بعدی بخشی از امکاناتی هستند که این محیط را به انتخاب مناسب تبدیل می‌کنند.

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، بلوار شقایق، بعد از پارک پرواز

شهربازی‌های تهران

۱۱. شهربازی برج میلاد از بهترین شهربازی‌های تهران برای بزرگسالان

برج میلاد یکی از جاهای دیدنی شهر تهران است که حالا دیگر شهربازی هم به پکیج تفریحی آن اضافه شده. این شهربازی یکی از جدیدترین شهربازی های تهران برای بزرگسالان و کودکان است.

بولینگ، بیلیارد، ماشین برقی، چرخ‌وفلک، مری گراند، فریزبی، تاب اسکای و… از جمله وسایل بازی در این شهربازی تهران هستند.

آدرس: بزرگراه شیخ فضل الله نوری، ورودی بزرگراه شهید همت، کنارگذر اختصاصی برج میلاد

۱۲. بوستان نهج‌البلاغه از شهربازی‌های تهران

بوستان نهج‌البلاغه از پارک‌های معروف تهران است که بخشی از آن به سرزمین شگفت‌انگیز نهج‌البلاغه اختصاص داده شده. این مجموعه یک تونل وحشت به اسم سافاری وحشت دارد که خیلی از آدم بزرگ‌ها را می‌ترساند. علاوه‌براین، قایق پرشی، سینما ۶بعدی، سینما گیم ۷بعدی و بانجی جامپینگ از دیگر تفریحات این شهربازی تهران هستند.

آدرس: اتوبان حکیم غرب، بعد از خروجی یادگار امام، فاز دوم بوستان نهج‌البلاغه

۱۳. رویا پارک نیاوران از شهربازی‌های تهران

رویا پارک نیاوران از پنج قسمت تشکیل شده که عبارتند از:

  • بخش سه بعدی
  • بخش آینه‌ها یا بخش بی‌نهایت
  • بخش جاذبه
  • بخش تاریک
  • بخش پرسپکتیو

این محل بهترین جا برای عکاسی‌های جذاب است تا با ایجاد خطای‌دید مخاطب‌های خود را شگفت‌زده کنید.

آدرس: تهران، خیابان نیاوران، ابتدای خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه، انتهای خیابان موزه، هیومن پارک

شهربازی‌های تهران

۱۴. شهربازی چمران (بولینگ عبدو)

یکی از جاهای تفریحی تهران برای بزرگسالان مجموعه چمران از شهربازی‌های تهران است. البته قدیمی‌ترها اینجا را با نام بولینگ عبدو می‌شناسند. شهربازی چمران یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بزرگسالان است.

این محل مساحت ۱۵۰۰مترمربع و دستگاه‌های مختلف دارد. امکانات مختلف مانند جت اسکی، غار جادویی، تیراندازی لیزری، مینی بولینگ، اتومبیل‌رانی، ترن هوایی و استخر توپ را در این مکان وجود دارند تا علاوه‌بر بزرگسالان انتخاب مناسبی برای کودکان هم باشد.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، مجموعه شهید چمران

شهربازی‌های تهران

شهربازی‌های سرپوشیده تهران

یک شهربازی سرپوشیده این امکان را به شما می‌دهد که در هر ساعت و شرایطی بتوانید تجربه بازی‌ها را داشته باشید و بتوانید بهترین لحظات را سپری کنید. این گزینه برای روزهای سرد و زمستانی سال مناسب است که خیلی نمی‌توان در فضای باز دوام آورد.

۱. سرزمین عجایب از شهربازی‌های تهران

این شهربازی با متراژ بیش از ۸هزار مترمربع از سال ۱۳۸۲ پذیرای والدین و کودکان است.

دستگاه‌های مختلف این مجموعه دستگاه‌های چندحرکتی، چرخشی، جایزه‌ای و … هستند تا بهترین لحظات را برای کودکان و بزرگسالان فراهم کنند. اگر نگران تفریح کودک زیر ۶ سال خود هستید، سرزمین عجایب یکی از بهترین شهربازی های تهران برای کودکان است تا از امکانات مختلف آن مانند سرسره، اتاق بازی، ماشین فرفره، سفر دریایی یا خلبان کوچولو استفاده کنند.

امکانات و دستگاه‌های سرزمین ماجراجویان، رالی، ایرهاکی، تیراندازی با کلت، تیراندازی لیزری، مینی بولینگ، بالون سفر هوایی، چرخ‌وفلک، قطار، سفینه گردان، موتور کوبنده و ماشین کوبنده حسابی شما را مشغول می‌کنند.

این مجموعه انواع بازی بولینگ را نیز برای افراد بالای ۱۲ سال فراهم کرده است.

آدرس: تهران میدان پونک، بلوار اشرفی، اصفهانی بعد از پل همت، مرکز خرید تیراژه

۲. شهربازی ایران مال از بهترین شهربازی‌های تهران

امکانات مختلف مانند پیست قایق‌های ضربه‌ای، پرنده هوایی و بازی‌های لیزری فقط بخشی از خدمات و امکانات این مجموعه از شهربازی‌های تهران هستند. یکی از مواردی که باعث می‌شود شهربازی ایران مال امتیاز زیادی از طرف مراجعان به‌دست‌آورد، رعایت استانداردهای بین‌المللی است.

آدرس: تهران، انتهای اتوبان شهید همت، اتوبان شهید خرازی، بازار بزرگ ایران

۳.شهربازی امیر از شهربازی‌های تهران

امیر یکی از شهربازی‌های تهران است که مساحتی بیش از ۳۰۰۰ مترمربع دارد . در این شهربازی دو طبقه می‌توانید با ۱۵۰ بازی مختلف حسابی سرتان را گرم کنید. اگر نمی‌دانید چه دستگاهی برای سن شما یا کودکتان مناسب است، شهربازی امیر دستگاه‌های مختلفی را فراهم کرده تا بزرگ و کوچک این شهر بازی را انتخاب کنند.

آدرس: تهران، خیابان شهید مدنی شمالی، بالاتر از مترو سبلان، پاساژ امیر طبقه چهارم و پنجم

۴. شهربازی تهران مال از بهترین شهربازی‌های تهران

این شهربازی تهران جزو مجهزترین و بزرگترین‌هاست که در فضای ۷۰۰۰مترمربعی دستگاه‌های مختلفی را برای کودکان و خردسالان دارد.

امکانات مختلف و دستگاه‌های متفاوت این جا از شهربازی‌های تهران با رنگ‌آمیزی شاد علاوه‌بر کودکان برای بزرگسالان هم جذاب است و از دیدن آن لذت می‌برند.

آدرس: تهران بزرگراه شهید همت غرب، شهرک گلستان، تقاطع بلوار امیرکبیر و کاج، مرکز خرید تهران مال، طبقه سوم

۵. شهربازی شهر خورشید (هایپرسان)

شهربازی شهر خورشید یکی از بهترین شهربازی‌های تهران برای گروه سنی کودکان و نوجوانان است تا اوقات فراغت خود را سپری کنند. طراحی و دکوراسیون دستگاه‌های این شهربازی نزدیک به استانداردهای اروپاست و تمام موارد ایمنی در آنها را رعایت شده‌است.

تنوع بیش از ۶۰ نوع دستگاه در این جا از شهربازی‌های تهران که امکان بازی برای کودکان و نوجوانان را فراهم می‌کند یکی دیگر از امکانات شهربازی شهر خورشید است.

آدرس: تهران، بزرگراه آزادگان، خیابان فدائیان اسلام، بین خیابان غیبی و مختاری

۶. ژوپیتر کوروش از بهترین شهربازی‌های تهران

شهربازی ژوپیتر کوروش مساحت بیش از ۲۵۰۰مترمربع و ۱۲۰ دستگاه دارد که همه افراد با هر سنی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

دستگاه‌هایی مثل چرخ‌وفلک فضایی، مینی بولینگ، دوچرخه و ماشین کوبنده تنها تعدادی از ۱۲۰ دستگاه این شهر بازی در تهران هستند..

آدرس: تهران، بزرگراه ستاری شمالی، بالاتر از خروجی شهید حکیم، مجتمع تجاری فرهنگی کوروش، طبقه دوم

شهربازی‌های تهران

۷. شهربازی قلعه سحرآمیز

این شهربازی دارای بیش از ۱۳۰ بازی موضوعی، فکری، هیجانی و واقعیت مجازی است تا لحظات خوشی را برای شما فراهم کند.

آدرس: تهران، اتوبان شهید باکری جنوبی، پارک ارم، لونا پارک ۱

شهربازی‌های تهران

۸. پردیس کیان از شهربازی‌های تهران

این شهربازی تهران در دو طبقه با متراژ ۳۲۰۰ مترمربع ساخته شده ‌است. تنوع بیش از ۸۰ دستگاه سرگرمی و بازی مدرن، اوقات‌فراغت و تفریح مناسبی را برای تمام سنین فراهم می‌کند.

آدرس: تهران، اتوبان نواب جنوبی، بلوار شهید چراغی، مجتمع پردیس کیان، طبقه ۵

۹.فان تایم از شهربازی‌های تهران

تنوع بیش از ۱۲۰ دستگاه و سینمای پنج بعدی در این مرکز از شهربازی‌های تهران نشان می‌دهد که ساعت‌ها می‌توانید در این مجموعه لحظات خوشی را سپری کنید.

آدرس: تهران، میدان تجریش، خیابان سعد آباد، مجتمع تجاری ارگ تجریش، طبقه سوم

۱۰. کیدز گاردن بام لند

دستگاه و تفریح‌های مختلف مثل موتور شارژی، ماشین برقی، اتاق بازی، سرسره، پل معلق، دستگاه ماجراجویی، فوتبال دستی کودکان، ایرهاکی و ترامپولین بخشی از امکانات این شهربازی هستند.

آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت غرب ضلع شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس، مجتمع تجاری بام لند

شهربازی‌های تهران

۱۱. شهربازی فان لند یا شهربازی الماس از شهربازی‌های تهران

شهربازی فان لند یکی از شهربازی‌های تهران در طبقه سوم مرکز خرید الماس هروی ساخته شده. این شهربازی تهران برای کودکان بهترین گزینه است اما بازی‌هایی هم دارد که به درد بزرگسالان بخورد.

آدرس: میدان هروی، مجموعه تفریحی، ورزشی و تجاری الماس هروی، طبقه سوم و چهارم و پنجم

۱۲. شهربازی سرپوشیده هپی سیتی

شهربازی هپی سیتی یکی از آن شهربازی‌های تهران است که کمتر موردتوجه قرار گرفته، به همین خاطر هم خیلی وقت‌ها خلوت است. هپی سیتی در مجتمع تجاری اداری شمیران سنتر ساخته شده و بیش‌از ۸۱ بازی سرگرم‌کننده برای کودکان و بزرگسالان دارد.

آدرس: اقدسیه، بلوار ارتش، مجتمع تجاری – اداری شمیران سنتر

۱۳. شهربازی هورا پارک

شهربازی هورا پارک، یکی از شهربازی‌های تهران برای کودکان است که در پاساژ سمرقند واقع شده. این شهربازی در فضایی ۱۵۰۰ مترمربعی با بازی‌های جذاب افتتاح شده و فرصت مناسبی برای وقت‌گذرانی است.‌

آدرس: تهران، جنت آباد جنوبی، نبش بلوار لاله، پاساژ سمرقند، طبقه ٣

۱۴. شهربازی صبا مال از شهربازی‌های تهران

این شهربازی تهران با بیش‌از ۸۰ نوع بازی، حسابی سرگرمتان خواهد کرد و فرصت خوبی برای وقت‌گذرانی با بچه‌هاست.

آدرس: تهران، میدان حر، خیابان کارگر جنوبی مرکز خرید صبامال

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. آقایان «روحانی» و «ظریف»، نظری ندارید؟!

  2. نقد، آری؛ تندروی و توهین نه!

  3. دشواری پزشکیان در «راه» کابینه

  4. دولت و مردم تا دیر نشده کاری کنند...

  5. سردار رضایی: طرح نور تعطیل بردار نیست

  6. مناظر شهری دیدنی کره شمالی

  7. در اداره پست چه خبر است؟!

  8. دقیقا چه زمانی آمریکا خواست با ایران توافق کند؟!

  9. پزشکیان: به همه می گوییم در تشکیل کابینه کمک کنند اما آدمهای خودشان را معرفی می کنند

  10. انتقاد رسانه اصولگرا از اهانت به ظریف در حاشیه نمازجمعه / چرا برخی اعضای شورای شهر منتقد زاکانی شده‌اند؟

  11. نمونه ای از یک دیپلماسی موفق اقتصادی

  12. مرتضوی: تمام بدهی‌های سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کردیم

  13. واکنش وزیر ارشاد به استخدام برادرزاده اش در وزارت بهداشت

  14. صدور کیفرخواست رائفی‌پور/ واکنش زاکانی به تهدید استعفای برخی از اعضای شورای شهر/ ماجرای حمله تندروها به پویانفر

  15. آشی که نباید خیلی شور شود!

  16. تاکید قالیباف بر بررسی علل مشارکت پایین مردم در انتخابات/ یک پیشنهاد خوب به سعید جلیلی

  17. قالیباف: باید دغدغه‌ ۱۴ میلیون نفری که به پزشکیان رای ندادند لحاظ شود

  18. یک سیلی سخت دیگر به صهیونیست ها

  19. واکاوی علت حضور کمرنگ مردم در انتخابات

  20. زن و سیاهپوست بودن رقیب، برگ برنده ترامپ یا عامل شکست او ؟

  21. سخت است آقای پزشکیان ...

  22. با زنجیرزنان بی‌حجاب چه باید کرد؟  

  23. کاپشن پوشیدن پزشکیان یا استفاده او از کت و شلوار چقدر مهم است؟

  24. انسداد ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرق ایران با دیوارهای ۴ متری

  25. ظریف: قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای باید رعایت شود/ آماده گفت‌وگو هستیم

آخرین عناوین