بابایی: سازمان ثبت اسناد صاحب ماهواره می‌شود

  4021125081

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: خرید ماهواره در دستور کار این سازمان قرار دارد که هم درآمد زاست و هم دیگر نیازی به برون‌سپاری نیست.

به گزارش فارس، حسن بابایی، معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور روز چهارشنبه در جمع کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان اظهارداشت: تا اردیبهشت ماه سال آینده ۱۸۸ نقشه‌بردار جذب این سازمان می‌شوند، این افراد در مقاطع ارشد و دکتری بورسیه نقشه برداری نیروی تاثیرگذار در سازمان خواهند بود.
وی گفت: برای طراحی سامانه‌های الکترونیکی ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است که این سامانه‌ها سال آینده راه‌اندازی خواهند شد، پرداخت الکترونیک امضای الکترونیک تعیین وام از اقدامات موثر این سازمان است.
بابایی یادآور شد: ۴۰ درصد پست‌های سازمانی در ثبت اسناد بلاتصدی است که نیازمند نیروی آموزش‌دیده است‌. 
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: خرید ماهواره در دستور کار قرار گرفته که هم درآمدزاست و هم دیگر نیازی به برون‌سپاری نیست. 
رئیس سازمان ثبت اسناد کشور با اشاره به اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امانت‌دار مردم است گفت: ورود جدی در حوزه سردفتری انجام شده که با ۱۲۰ سردفتر طبق ماده ۴۲ برخورد قانونی شده است.
در این مراسم ۱۰۴۰ فقره سند به اداره بنیاد مسکن اسلامی استان اصفهان، ۲۳۰ فقره سند به شرکت شهرک‌های  صنعتی و ۳۵۰۰ فقره سند برای نهضت مسکن ملی به اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان تحویل شد.