حسینی: مردم ایران با اعتقاد و اختیار پای صندوق رأی حاضر می‌شوند

  4021113037 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون رئیس‌جمهور گفت: انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که اگر با رای مردم فردی با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی در مسند امور باشد، مجموعه مدیران و امکانات کشور را برای خدمت بی‌وقفه به مردم بسیج می‌کند.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی در اولین روز از دهه مبارک فجر در یادواره شهدای آسمانی و تکریم شهیدان شهر مهاباد شهرستان اردستان و گرامیداشت شهید حجت الاسلام سید حسن طباطبایی نسب در جمع مردم در صحن امامزاده اسحاق و با حضور مشاور عالی رئیس قوه قضاییه، ائمه جمعه و مدیران، با تبریک ایام فرخنده دهه فجر گفت: شهیدان آسمانی شدند تا ما زمینی‌ها از مرام و مسلک آنان برای حرکت در مسیر مستقیم الهی الهام بگیریم.

معاون رئیس جمهور افزود: همانطور که در قرآن کریم ذکر شده است شهدا زنده هستند و نزد خدای متعال متنعم هستند و اتفاقاً چهره‌هایی همچون دانشمند دیار شما شهید دکتر محسن فخری زاده پس از شهادت نزد مردم بیشتر شناخته و تاثیر گذار شدند چون مردم پس از شهادت ایشان با روحیات و ویژگی های برجسته آنان شدند.

معاون رئیس جمهور در ادامه سخنان خود انتخابات در جمهوری اسلامی ایران را سرنوشت ساز و موضوعی مهم و جدی دانست و اظهار داشت: برخلاف برخی از کشورها که حضور در انتخابات الزامی است و هر کس در آن شرکت نکند جریمه و با محدودیت‌های اجتماعی مواجه می‌شود، مردم در ایران با اعتقاد و اختیار پای صندوق رأی حاضر می شوند و غالبا شرکت در انتخابات را نه صرفا یک حق بلکه تکلیف می دانند چرا که باعث تقویت نظام اسلامی و اقتدار ایران عزیز می‌شود و آثار و تبعات داخلی و خارجی دارد و یکی از راه‌های تقویت جبهه مقاومت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه این است که ایران اسلامی مقتدر و متحد باشد و از  مهمترین مولفه های امنیت و اقتدار، حضور گسترده در انتخابات است.

حسینی گفت: دولت برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مهمترین و اصلی ترین وظیفه خود را خدمت رسانی و در نتیجه افزایش رضایت عمومی می داند و در دوسال و نیم گذشته در این خصوص کوتاهی نکرده است، به عنوان کسی که با دولت‌های مختلف ارتباط و آشنایی داشته گواهی می‌دهم که آیت الله رئیسی و اعضای دولت با تمام توان به دنبال جبران کمبودها، رفع مشکلات مردم، تکمیل زیرساخت‌ها  و پیشرفت کشور هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: دولت تحول‌گرا و مردمی درصدد است که بر مبنای عدالت شرایط موجود را به نفع مردم اصلاح و تغییر دهد، اگرچه هنوز کاستی و ضعف‌هایی از گذشته در کشور به جا مانده، اما با همت و تلاش دولت زمینه‌ای مهیا شده که شرایط بهتری رقم زده شود.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری دولت مردمی تاکنون بیش از ۶ هزار واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه راکد احیا و به چرخه تولید بازگشته است که فرصت‌های شغلی فراوانی برای جوانان ایجاد شده است. رئیس‌جمهور علاوه بر ۴۶ سفر استانی و پیگیری اجرای مصوبات سفرها و بررسی طرح‌های مورد نیاز مناطق مختلف کشور، در ۲۵ سفر خارجی ۲۲۲ سند را به امضا رسانده و با جدیت روند اجرای آنها را پیگیری می‌کند.

وی افزود: دولت با فعال کردن ظرفیت‌های مختلف از جمله فروش نفت و اخذ مالیات از کسانی که فرار مالیاتی داشتند به دنبال افزایش درآمدهای کشور است. در حالی که در دوره گذشته نسبت به فروش نفت و دریافت هزینه‌های آن ابراز ناتوانی می‌شد. امروز با اقدامات دولت در عرصه شفاف سازی درآمد حاصل از اخذ مالیات از  کسانی که فرار مالیاتی داشتند، افزایش یافته و اگر در گذشته از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر مالیات اخذ می‌شد امروز از ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر که افراد و مجموعه های با درآمدهای زیاد هستند، مالیات گرفته می‌شود و منابع حاصل از آن در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سراسر کشور صرف می‌شود.

حسینی گفت: دولت مردمی هم در پی رسیدگی به اقشار و گروه‌های مختلف جامعه اعم از فرهنگیان، کارمندان، کارگران و بازنشستگان است و هم با آینده نگری در طرح‌های بزرگ زیربنایی سرمایه‌گذاری می‌کند تا درآمدهای پایدار و مستحکمی برای کشور ایجاد شود.

وی تاکید کرد: امروز از رخوت و رکود در دولت خبری نیست و اطمینان داشته باشید که کشور با همت دولت مردمی و ان شاءالله با شکل‌گیری مجلس قوی با پشتوانه مردمی بالا با سرعت و شتاب بیشتری در ریل پیشرفت حرکت خواهد کرد.

حسینی تقویت وحدت و انسجام در کشور را با حضور گسترده در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان و معاندین دانست و گفت: امروز همه وظیفه داریم بر پایه استدلال و منطق، اهمیت و تاثیر حضور در انتخابات برای امنیت، پیشرفت و آبادانی کشور و رفع مشکلات را برای افکار عمومی تبیین کنیم و بی تردید هر فرد ایرانی که خواهان پیشرفت و سربلندی ایران است خواهان مشارکت فراگیر در انتخابات است.

در این مراسم برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری و سرود های انقلابی توسط جوانان و نوجوانان به اجرا درآمد.