رفع آلودگی هوا با برقی‌سازی موتورسیکلت‌ها

  4021018063 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب به برگزاری نمایشگاه موتورسیکلت اشاره کرد و گفت: با برقی‌سازی موتورسیکلت‌ها،می‌توان بخشی از آلودگی هوا را برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، عباس تقدسی‌نژاد مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب امروز 18 دی 1402، در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه موتور و دوچرخه در شهر آفتاب گفت: سال قبل هم این نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شد و رکورد بازدید مردمی را شکست.امسال هم چهارمین نمایشگاه با وسعت بیشتر در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از شعارهای ما حل مشکلات است،‌گفت: قصد داریم در هر نمایشگاه یک مشکل را برطرف کنیم و در این حوزه تأثیرگذار باشیم.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب به تنظیم سند جامع نمایشگاهی اشاره کرد و گفت:‌ما نیازمند یک سند جامع هستیم تا برنامه‌ها بر مبنای آن باشد و این سند می‌تواند بخشی از مشکلات را مرتفع کند.

به گفته تقدسی‌نژاد یکی از مشکلات اساسی در تهران آلودگی هوا است و اگر ما به سمت برقی‌سازی موتورسیکلت حرکت کنیم مشکلات مرتفع می‌شود.

وی تأکید کرد: به دنبال راه‌اندازی خانه نمایشگاهی در سطح کشور هستیم و تفاهم‌های خوبی رخ داده است. باید نمایشگاه شهر آفتاب را تقویت کنیم و این موضوع می‌تواند در مسیر صنعتی شدن نمایشگاه‌ها کمک کند.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب به برگزاری نمایشگاه خودرو در بهمن اشاره کرد و گفت: می‌توانیم در قالب این نمایشگاه گفتمان‌سازی جدی برای حل مسأله خودرو را داشته باشیم.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه موتورسیکلت از 20 تا 23 دی ماه در محل شهر آفتاب برگزار می‌شود.