آگهی  تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزيابی کیفی  به روش ساده مناقصه خرید  خدمات نگهداری فضای سبز ایستگاه زمینی ماهواره ای شهید قندی اسد آباد همدان

  4021011110

درج نوبت اول 

                         آگهی  تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزيابی کیفی  به روش ساده  شماره71ت2/1402

                     ( خرید  خدمات نگهداری فضای سبز ایستگاه زمینی ماهواره ای شهید قندی اسد آباد همدان)

    شركت ارتباطات زيرساخت در نظر دارد مطابق قانون برگزاری مناقصات وآیین نامه اجرایی بند ج ماده 12آن نسبت به برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی  کیفی به روش ساده  شماره 71 ت 2/1402جهت خرید خدمات نگهداری فضای سبزایستگاه زمینی  ماهواره ای  شهید قندی اسد آباد همدان  با برآورد 000/000/000/28 ریال اقدام و خدمات فوق را به اشخاص حقوقی واجد شرایط که دارای گواهی تعیین صلاحیت  و رتبه بندی شرکت های خدماتی، پشتیبانی وفنی ومهندسی ونیز گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعتبار کافی  می باشند ودر قالب  قرارداد واگذار  نماید . لذا واجدین شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.setadiran.ir  مراجعه واز طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) نسبت به خريد اسنادآن اقدام نمايند. 

شماره فراخوان سامانه تدارکات الکترونیکی دولت : 2002001022000156

نام ونشاني مناقصه گزار : شركت ارتباطات زير ساخت، امور هماهنگی کمیسیون معاملات به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل­سیدخندان، روبروی­خیابان ­شهید قندی، ساختمان مرکزی ­شرکت­ ارتباطات ­زیر ساخت، طبقه هشتم، دورنگار: 88466779

بهاي فروش اسناد: مبلغ 000/000/2ریال بااحتساب 9% مالیات برارزش افزوده می باشدکه بایدتوسط مناقصه گران از طریق سامانه مذکور پرداخت گردد.

 زمان ومهلت دريافت اسنادازسامانه ستاد: از روز شنبه  مورخ16/10/1402  تاساعت11 روزشنبه  مورخ 23/10/1402

نوع و مبلغ تضمين شركت در فرايند ارجاع كار  :  ­تضمين­ شركت­ در فرايند ارجاع كار به مبلغ 000/000/400/1 ریال (یک میلیاردو چهارصد میلیون ریال )  ­می باشدکه مناقصه گران میبایست مبلغ  فوق را بصورت ضمانت نامه بانکی غیر قابل برگشت، بدون قیدو شرط و با مدت اعتبار اولیه سه ماه از زمان صدورضمانت نامه، قابل تمدیدبنا به درخواست مناقصه گزار برای یک دوره سه ماهه دیگر توسط یکی از بانکهای داخلی به نام شرکت ارتباطات زیر ساخت ومطابق آئین نامه معاملات دولتی(فرم پیوست شرایط مناقصه) ضمیمه اسناد مناقصه تهیه و تصویرآن رادرسامانه ستادبارگذاری و­اصل­آن را درپاکت دربسته به نشانی تهران خیابان شریعتی نرسیده به پل سیدخندان ورودی17شرکت ارتباطات زیرساخت تحویل واحد فروش اسناد واقع در طبقه همکف نموده ورسید دریافت نمایند.

نحوه ارائه پيشنهادات : مناقصه گران مي بايست پيشنهاد خود را براساس اطلاعات اعلام شده ازسوي مناقصه گزار در شرايط مناقصه ومنحصراً از طريق سامانه تداركاتي دولت ثبت نمايند.

آخرين مهلت ثبت پيشنهادات در سامانه ستاد : مناقصه گران مي بايست پيشنهادخود را طبق اسناد مورد نياز اعلام شده در شرايط مناقصه تا ساعت 11روزیکشنبه   مورخ 08/11/1402درسامانه ستاد ثبت نمایند..

زمان ومحل بازگشایی پاکات ( الف ، ب، ج) : ساعت  8  روزدو شنبه  مورخ 09/11/1402 درمحل كميسيون معاملات واقع در طبقه 8 اطاق 817 ساختمان مركزي شركت ارتباطات زيرساخت

توضيح: شركت ارتباطات زيرساخت درخصوص بهاي فروش اسناد وهزينه اخذضمانت نامه هيچگونه مسؤليتي را ندارد. 

 

 

                                                                                                                              شركت ارتباطات زيرساخت

م الف 3860