پرسش هاي بي‌جواب!

محمدکاظم انبارلویی،   4021008096 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

الف- رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار با هزاران تن از بانوان كشور حداقل 5 پرسش درباره نگاه غرب به زنان مطرح فرمودند كه مي توان از آ‌نها به تعبير ايشان «پرسش هاي بي‌جواب» ياد كرد!
به خلاصه پرسش‌هاي مطرح شده دقت كنيد:
1- چرا همه چيزهايي كه خانواده را منهدم مي‌كند روز‌به‌روز در غرب افزايش پيدا مي‌كند؟
2- چرا تعرضات جنسي و آمار بي‌بندوباري در غرب مجازات ندارد! اما حجاب مجازات دارد؟!
3- چرا كساني كه با همجنس‌بازي مخالفند هو مي شوند ؟ اين چه منطقي دارد؟
4- چرا در محيط‌هاي غربي روزبه‌روز فحشا و روسپيگري ترويج مي‌شود؟
5- چرا در مجالس رسمي كه در اروپا و آمريكا برگزار مي شود زنان مي توانند حتي با پوشش نيمه عريان شركت كنند اما مردان بايد با لباس كامل با كراوات و پاپيون شركت كنند؟!
ب- آمار نقض حقوق زنان در غرب وحشتناك است با يك جستجوي ساده مي توان آمار مشهود از مراجع رسمي در آمريكا ، انگليس ، فرانسه ، آلمان و ... به اطلاعات زير دست يافت.
- در هر ثانيه به هزاران زن تعرض جنسي و تجاوز مي شود.
- در هر ثانيه دهها زن در روابط خانوادگي نامشروع و حتي مشروع كشته مي شوند.
- در حوزه عمومي در پارك‌ها ، اتوبوس‌ها ، قطارها و متروها در هر ثانيه هزاران زن مورد تعرض قرار مي‌گيرند.
- در هر ثانيه دهها زن به دليل افسردگي ناشي از تعرضات جنسي خودكشي مي‌كنند.
اعداد و ارقام آنقدر شرم آور است که نمی توان همه ابعاد آن را بازگو کرد.
چه منطقي پشت اين پديده وحشتناك و نقض حقوق بشر علیه زنان وجود دارد.
مقام معظم رهبري منطق اين آشفتگي و بهم‌ريختگي را در دو مفهوم خلاصه فرمودند:
1- لذت جويي
2- سودجويي
براي درك اين پاسخ بايد به مباني ليبراليسم به‌مثابه يك دين جعلي كه تحت عنوان مدرنيسم تبليغ و ترويج مي‌شود، رجوع كرد.
اصول دين ليبراليسم مي‌گويد :
بايد از همه مقدسات آزاد شد.
- هيچ چيز مقدس نيست.
- اگر كسي از دين بيرون رفت از انسانيت بيرون نمي رود.
- هدف تربيت انسان نرمال است نه انسان ايده‌آل
-انسان نرمال كسي است كه با جامعه بسازد و با ديگران هماهنگ باشد.
- حقي وجود ندارد اگر دارد در معارضه آراء پيدا مي شود.
- هيچكس از سوي خدا و به نمايندگي از سوي خدا حق حكومت ندارد .حكومت يك روش است نه يك حق.
اين اصول در جامعه سرمايه داري كه اصالت با سرمايه است متضمن دو مفهوم است ؛ لذت‌جويي و سودجويي.
پيامبران اين دين از ماندويل ، فرگوسن ، آدام اسميت گرفته تا كانت ، اسپنسر، مونتسكيو، رسو و ولتر تا اين واخر فون هايك، پوپر ، هانتينگتون و هابرماس و .... هيچ گاه مسئوليت نتايج فاجعه بار اين رويكردهاي فكري و اعتقادي را كه در قتل، غارت ، تجاوز و اشغالگري و نقض حقوق بشر طي دو قرن اخير ظهور يافته نمي‌پذيرند و هيچ پاسخي به‌ويژه در حوزه حقوق زنان پيدا نكرده و نمي كنند!
ج- اسلام براي زن الگو دارد. الگوي زنان عالم فاطمه زهرا (س) در همه حوزه‌هاي اجتماعي ، سياسي، خانوادگي و زيست عفيفانه است. در اسلام كرامت انسان‌ها به‌ويژه زنان يك اصل است. خداوند حقوقي براي مخلوقات خود به ويژه انسان‌ها قائل است كه مي‌توان از آن به عنوان «حقوق بشر» واقعي و حقيقي ياد كرد.
خانواده در اسلام يك اصل و پايگاه واقعي حيات انساني است و اگر درست پاسداري شود به عنوان يك سلول اجتماعي سالم در حيات اجتماعي انسان‌ها نقشي حيات‌بخش دارد.
الگوي اسلام براي خانواده، اهل بيت پيامبر اكرم (ص) است كه در آن فاطمه زهرا (س) به عنوان عمود اصلي خيمه خانواده معرفي شده است. اين‌همه از ستايش زن و حقوق زن در اسلام آن‌هم در عصري كه نوزاد دختر را به‌دليل بديُمني زنده به گور مي كردند اعجاب برانگيز است!
د- غرب براي پاسخ به پرسش‌هاي مطرح شده در مورد نقض حقوق زنان و افكار حقوقي كه اديان الهي و اسلام براي صيانت از حقوق زنان آورده به لجاجت، جهالت و غفلت روي آورده است.
آنها در چاه ويلي سقوط كرده اند كه امكان نجات از آن مگر از طريق كفر به اصول دين ليبراليسم كه مذكور افتاد وجود ندارد.
هـ- غرب در جنگ شناختي عليه ملت ما در فتنه 78 و 88 رويكرد سياسي داشت در فتنه 98 رويكرد اقتصادي و در فتنه 1401 به رويكرد فرهنگي به ويژه نقض حقوق زنان روي آورد.
در اغتشاشات پاييز سال گذشته آنچه در كف خيابان به عنوان جنبش زن ، زندگي و آزادي ناميده شد تبليغ و ترويج زن غربي، زندگي به سبك آمريكايي و اروپايي و آزادي به مفهوم بي‌بندوباري بود. اين پاسخ آن 5 پرسش بود كه ابتداي مقاله به آن اشارت رفت!
غرب اصلاح طلبان «افساد طلب» را با شعار مخالفت با حجاب اجباري به كار گرفتند تا بستري براي جنبش هرزگي ياد شده فراهم كنند. وقتي به يك سوال نمي‌توان پاسخ داد مي شود صورت مسئله را از اساس پاك كرد و نشان داد آنچه كه وجود دارد، درست است.
و- ايران اسلامي به مدد الهي مسير انبياء الهي به‌ويژه پيامبر اعظم (ص) را در همه حوزه‌ها به‌ويژه حقوق زنان با قدرت پي مي‌گيرد نگاه نخبگاني جهان اسلام و جهان غيراسلام كه زير سلطه فكري غرب نيست، به احكام و مباني تئوريك الهي حقوق زنان است . جهان از پيچ تند نقض حقوق زنان عبور مي‌كند؛ اين عبور طليعه فروپاشي قطعي سرمايه‌داري، ليبراليسم و جوامع آمريكا‌زده است.