واکنش وزیر فرهنگ به ورود اینفلوئنسرها به تئاتر/ از این نگرانی جلوگیری می‌شود

  4021002071

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به ورود برخی اینفلوئنسرها به عرصه تئاتر گفت: ان شاالله از این نگرانی هم جلوگیری به عمل می‌آید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز شنبه در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی حریم هنری تئاتر شهر در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره ورود برخی اینفلوئنسرهای فضای مجازی و اینستاگرامی به عرصه تئاتر اظهار داشت: امروز بهترین بچه های هنری کشور در بخش تئاتر در وزارت فرهنگ مشغول خدمتگذاری هستند.

وی افزود: در مجموعه ها و پهنه های هنری که در اختیار داریم چه در اینجا در تئاتر شهر و چه در رودکی و چه در نیاوران جاهای مختلفی که در اختیار وزارت فرهنگ است بهترین بچه های تئاتر و هنرمند ما کار را در اختیار دارند. ان شاالله از این نگرانی هم جلوگیری به عمل می آید.

وی ادامه داد: اصحاب تئاتر از ظریف ترین و اصیل ترین اقشار هنری ما هستند و تئاتر هنرپایه است؛ به نوعی که در سینما و تلویزیون و بسیاری از گونه های مختلف نمایشی بچه هایی که در تئاتر کار را شروع کردند همیشه کار را ادامه دادند.

وزیر فرهنگ افزود: بنای ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت جدی از هنرمندان اصیل تئاتر است. از هر موضوعی که در چارچوب قانون و مقررات به رونق بیشتر هنر بیانجامد حمایت می‌کنیم. هیچ محدوده و نگاه کوتاه بینانه، یک نوع نگاه قبضی که اهالی هنر را دچار مشکل کند در میان همکاران من نیست. مگر آنجایی که اصل کار دچار خدشه شود. حتما این را مراقبت می کنند.