توصیه نماینده ولی فقیه در سپاه به رئیسی

  4020902065

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از رئیس جمهور می خواهیم با روحیه بسیجی و با نشاط و قدرت به پیش برود و بسیجیان طلبه و دانشجو پشتیبان و حامی شما خواهند بود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی امروز در گردهمایی سراسری مسئولین بسیج دانشجویی و طلاب کشور، اظهار داشت: بعد از نظام ولایی، عظیم‌ترین و ماندگارترین یادگار امام بزرگوار، بسیج است که در همه نقاط کشور وجود دارد. 

وی ادامه داد: بسیج در کنار سایر نهادها نیست بلکه سبک زندگی در عرصه‌های مختلف است که ریشه در فرهنگ علوی و فاطمی دارد. بسیج، فرهنگ و گفتمانی است که همه اقشار  جامعه و  مردم را در بر می‌گیرد.

حاجی صادقی با بیان اینکه بسیج طلبه و دانشجو رسالت سنگین‌تری دارند، افزود: بسیج مطالباتی همچون وحدت و روحیه افزایی هر چه بیشتر میان دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، تقویت فرهنگ و روحیه جهادی، هدایت و جهت دهی فکری و عملی سایر اقشار، زمینه سازی برای ظهور و مقابله با تمام فتنه‌ها را دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ و گفتمان بسیجی بر همه قوا و نهادها به ویژه قوه مجریه حاکم است. رئیس جمهوری با خصوصیت بسیجی داریم که پر انرژی و بصیر، پرتحرک و مردمی است. ما از رئیس جمهور تقاضا داریم در این مسیر  با همین روحیه بسیجی، با نشاط و قدرت به پیش بروید و تمام بسیجیان به ویژه طلبه و دانشجو پشتیبان و حامی شما خواهند بود.