کفش اسکیچرز اصل و ارزان از کجا بخریم؟

گزارش بازرگانی، 231652،   4020901016 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

کفش اسکیچرز یک برند پوشیدنی معروف و با کیفیت است که در سراسر دنیا طرفداران پر و پا قرصی پیدا کرده است. شرکت اسکیچرز یک شرکت چند ملیتی است که در سال 1992 در ساحل منهتن ایالت کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا تاسیس گردید و هم اکنون به سومین برند بزرگ کفش در آمریکا مبدل شده است. اسکیچرز هم اکنون طیف وسیعی از انواع کفش های مردانه ، زنانه و بچه گانه و همچنین انواع پوشاک و لوازم جانبی مربوط به استایل و سبک زندگی را طراحی و تولید کرده و به بازارهای جهانی عرضه می کند. کیفیت و راحتی کفش اسکیچرز خصوصا برای فعالیت های ورزشی و پیاده روی و استفاده برای مشاغلی که در طول روز زیاد روی پا می ایستند و راه می روند، باعث شده تا برند اسکیچرز از سایر برندها متمایز شود. اسکیچرز رکورد فروش 566.8 میلیون جفت کفش به ارزش 7.5 میلیارد دلار در سال 2022 را تجربه نمود و در سه ماهه سوم سال 2023 به رکورد 2.02 میلیارد دلار فروش دست یافته است که موفقیت بزرگی برای این برند محبوب ارزیابی می شود.

کفش اسکیچرز چه ویژگی هایی دارد؟

انعطاف پذیری بالا

کفش اسکیچرز دارای انعطاف پذیری بالایی در قسمت کفی کفش است که پاشنه و کف پا و انگشتان پا را بسیار راحت نگه می دارد و در زمان راه رفتن از فشار آمدن به آن ها جلوگیری می کند.

ظاهر جذاب و زیبا

ظاهر جذاب و کیفیت منحصر به فرد کفش های اسکیچرز، استایل شیک و لوکسی برای استفاده کنندگان به ارمغان می آورد و برای آنان بسیار خوشایند است.

استفاده در موقعیت های مختلف

امکان استفاده از کفش اسکیچرز در موقعیت های مختلف فراهم است و برای مهمانی، دورهمی های دوستانه، ورزش و پیاده روی و رفتن سر کار گزینه مناسبی است. اسکیچرز برای استایل های اسپرت و غیر رسمی گزینه ایده آلی است و برای استایل رسمی نیز قابل استفاده می باشد.

اسکیچرز، یک سرمایه گذاری ماندگار

مواد اولیه استفاده شده در کفش اسکیچرز بسیار مرغوب و از متریال استاندارد و با کیفیت انتخاب شده است و به همین علت عمر این محصول را بالا می برد، از این رو خرید کفش اسکیچرز یک سرمایه گذاری است و برای چند سال خیال شما را از داشتن یک کفش خوب راحت می کند.

با اسکیچرز راحت می مانید

این کفش بسیار سبک و راحت است و برای استفاده در مسابقات ورزشی، سریع ترین و بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد. قیمت کفش اسکیچرز نسبت به سایر برندهای مشهور مقرون به صرفه است و بسیار رقابتی است.

کفش اسکیچرز اصل و ارزان از کجا بخریم؟

اگر به دنبال خرید کفش اسکیچرز اصل و با کیفیت هستید، ایران اسکیچرز با تجربه سال ها فروش و توزیع انواع کفش اسکیچرز در سراسر کشور، نامی آشنا و قابل اعتماد به شمار می رود. از آن جایی که کفش اسکیچرز تقلبی و غیر اصل در بازار زیاد است و به راحتی نمی توان آن را از اسکیچرز اصل تشخیص داد، انتخاب یک فروشگاه معتبر و مطمئن برای خرید کفش اسکیچرز بسیار حائز اهمیت است. در ایران اسکیچرز می توانید به خرید کفش اسکیچرز مردانه، زنانه و بچه گانه و همچنین خرید محصولات کرپ در طرح های بسیار متنوع بپردازید. قیمت کفش اسکیچرز مردانه، زنانه و بچه گانه در ایران اسکیچرز بسیار رقابتی بوده و یک خرید عالی و مقرون به صرفه را تجربه خواهید کرد.

نسخهٔ اصلی خبر