بکش و گردن دیگران بینداز !

گروه جهان الف،   4020828070 ۵۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

افشاگری درباره ماجرای کشته شدن شمار قابل توجهی از شهروندان صهیونیست به دست دستگاه های امنیتی این رژیم در روزِ اجرای عملیات "طوفان الاقصی" و در یک جشنواره موسیقی که ابتدا آن را کار حماس معرفی می کردند نشان می دهد ایدئولوژی صهیونیسم، نه فقط به فلسطینی ها، بلکه حتی به خودِ شهروندان صهیونیست هم رحم نمی کند!

به گزارش الف؛ به تازگی، جنجالِ یک افشاگری معنادار علیه رژیم اشغالگر قدس و عملکرد آن در بحبوحه عملیات "طوفان الاقصی"(اجرا شده در تاریخ 7 اکتبر مصادف با 15 مهرماه سال جاری)، توجهات گسترده بین المللی را به سمت خود جلب کرده است. در این راستا، شماری از نشریات صهیونیستی از جمله روزنامه "هاآرتص"، در گزارش هایی به نقل از منابعی در پلیس و دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی، به این نکته اشاره کرده‌اند که مبارزان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، از برگزاری یک جشنواره موسیقی در مناطق مجاور نوار غزه و در عمق اراضی اشغالی، در روز اجرایِ عملیات طوفان الاقصی، اطلاعی نداشته اند. این در حالی است که در ساعات نخست اجرای عملیات مذکور، جریان های سیاسی و رسانه ای غربی و صهیونیستی، به نحو گسترده ای از کشتار حاضران جشنواره موسیقی "سوپرنووا" به دست نیروهای مقاومت فلسطین خبر داده بودند! نکته قابل تامل اینکه بر اساس آنچه رسانه های صهیونیستی مورد اشاره قرار داده اند، تحقیقات پلیس رژیم اسرائیل این واقعیت را تایید کرده که یک بالگرد ارتش اسرائیل اقدام به گشودن آتش به روی شرکت کنندگان در جشنواره مذکور کرده است. در این راستا، به نقل از یک مقام ناشناس پلیس رژیم اشغالگر قدس، گفته شده که یک بالگرد ارتش اسرائیل که از پایگاه "رامات داوید" به محل حادثه رسیده است، به سمت برخی از حاضران در جشنواره موسیقی مذکور شلیک کرده است. 

یک منبع ارشد پلیس اسرائیل تاکید کرده که اغلب شرکت کنندگان حاضر در جشنواره موسیقی سوپرنووا، پس از شلیک گسترده موشک های مقاومت به سمت اهداف مختلف در عمق ارضی اشغالی، موفق به فرار شده بودند. پلیس رژیم صهیونیستی از کشته شدن 364 نفر در جریان جشنواره موسیقی مذکور خبر داده است. آنچه نشریات صهیونیستی به تازگی افشا کرده اند، تا حد زیادی این گزاره که شمار قابل ملاحظه ای از صهیونیست ها به دست دستگاه های امنیتی خودِ رژیم اشغالگر قدس به هلاکت رسیده اند را تایید می کند. 

البته که پیشتر برخی شهروندان صهیونیست که در جشنواره موسیقی مذکور حضور داشتند نیز به صراحت از دست داشتن دستگاه های امنیتی اسرائیلی در هدف قرار دادن صهیونیست ها خبر می دادند و جدای از بالگردهای اسرائیلی، حتی به شلیک تانک های ارتش اسرائیل به سمت شهروندان صهیونیست نیز اشاره داشتند! 

این افشاگری، مهر تاییدی بر این مدعا است که برخلاف ادعاهای ظاهری رهبران رژیم صهیونیستی، جان ساکنان اراضی اشغالی هیچ ارزشی برای آن ها ندارد. البته در بحبوحه جنگ غزه نیز نمودهای عینی از این رویکرد مقام های ارشد نظامی و سیاسی رژیم اشغالگر قدس، قابل مشاهده بوده است. 

به عنوان مثال، جنبش حماس تاکنون بارها و بارها از آمادگی خود جهت مبادله اسرای صهیونیست با زنان و کودکان و سالخوردگان فلسطینی در بندِ رژیم صهیونیستی سخن گفته است. این در حالی است که دولت نتانیاهو نه تنها با این موضوع موافقت نمی کند بلکه با بمباران گسترده و کور نوار غزه، عملا جان اسرای صهیونیست را نیز به خطر می اندازد و تاکنون شماری از آن ها به دست خودِ ارتش اسرائیل کشته شده اند. موضوعی که هم مورد اشاره اسرای اسرائیلی بوده و هم مستندات مختلفِ آن از سوی جنبش حماس ارائه شده است. 

افشاگری اخیر علیه رژیم صهیونیستی و اشاره به این مساله که خودِ این رژیم عامل نابودی شمار قابل ملاحظه ای از شهروندان صهیونیست بوده، در وضعیتی که ارتش اسرائیل در میدان های جنگ غزه حضور دارد و درگیری های شدید میان رزمندگان گروه های مقاومت فلسطینی با ارتش رژیم صهیونیستی در جریان است، حاکی از افزایش نارضایتی های داخلی از دولت نتانیاهو است. 

حال اینکه نشریات صهیونیستی در گزارش های افشاگرانه خود به آنچه که شماری از مقام های پلیس و دیگر دستگاه های امنیتی رژیم اشغالگر قدس گفته اند، اشاره می کنند، خود از این مساله حکایت دارد که طیف های قابل توجهی از نظامیان و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی، انتقادات جدی به نتانیاهو و عملکرد آن دارند و اساسا خودِ این دولت را عامل چالش های مدت اخیر و بحران های جاری رژیم اشغالگر قدس و به خطر افتادن موجودیتِ جعلی آن می پندارند. موضوعی که می تواند انعکاس های معناداری را در میدان های جنگ غزه نیز پیدا کند. 

 افشاگری های جدید در مورد عملکرد ارتش رژیم صهیونیستی در بحبوحه عملیات طوفان الاقصی و اقدام آن در کشتار ساکنان فلسطین اشغالی، خود حامل این پیام است که همچنان شوک ها و پس‌لرزه‌ها‌ی عملیات طوفان الاقصی علیه اشغالگران صهیونیست ادامه دارد و اینکه عملیات مذکور را به واقعه ای محبوس در تاریخ هفتم اکتبر تقلیل دهیم، چندان واقع بینانه نیست. 

در واقع، تکانه های این عملیات از ماهیت به مراتب گسترده‌تری برخوردار است و بیراه نیست اگر بگوییم هنوز جزئیات تکان دهنده تری از آن به ویژه علیه رژیم اشغالگر قدس افشا نشده است. موضوعاتی که افشای آن ها می‌تواند صورت حساب های به مراتب سنگین تری را روی دست صهیونیست ها بگذارد. البته که این افشاگریها حامل یک پیام راهبردی برای ساکنان اراضی اشغالی نیز است: ایدئولوژی صهیونیسم، نه فقط به فلسطینی ها، بلکه حتی به خودِ شهروندان صهیونیست هم رحم نمی کند!