امیر قلعه‌نویی: تیم ملی جای جوانگرایی نیست/ اعتقادی به پیر بودن تیمم ندارم

  4020819068

سرمربی تیم ملی فوتبال اعتقادی به پیر بودن تیم ملی فوتبال ندارد.

امیر قلعه‌نویی:  تیم ملی جای جوانگرایی نیست/ اعتقادی به پیر بودن تیمم ندارم
 

به گزارش مهر، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه مراسم یادبود مرحوم فریدون رادبوی بازیکن پیشین پاس و همای تهران درباره وضعیت ورزشگاه شیرودی گفت: وضعیت خیلی چیزها مناسب نیست. بهتر است ما را وارد یکسری مسائل نکنید! از خدا می‌خواهم دغدغه‌های ملت بزرگ ایران به خصوص در بُعد اقتصادی برطرف شود. ورزش ما بیمار است و مشکلات خودش را دارد. از حمید سجادی وزیر سابق وزارت ورزش و جوانان و همینطور کیومرث هاشمی در مدت کوتاه حضورش در این وزارتخانه تشکر می‌کنم. امیدوارم با آمدن هاشمی، ورزش‌مان تغییراتی کند. از ایشان می‌خواهم نگاه ویژه‌ای به ورزشگاه شیرودی داشته باشند.

تیم ملی یک هفته از بازی‌های لیگ را تعطیل نکرد

سرمربی تیم ملی ایران درباره کیفیت مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: در شش هفت ماه گذشته تلاش‌مان این بود که مسابقات تعطیل نشود. تیم ملی بزرگسالان حتی یک هفته از بازی‌های لیگ را تعطیل نکرد، از جمله دیدار سپاهان - پرسپولیس که سه ماه پیش با مسئولان سازمان لیگ توافق کرده بودیم که بازی در تاریخ ۱۹ آبان برگزار شود. سازمان لیگ تلاش خودش را می‌کند و آنها نیز دغدغه‌های خودشان را دارند. سه هفته از مسابقات لیگ به دلیل بازی‌های تیم امید برگزار نشد، ولی هر چقدر مسابقات لیگ برگزار شود و بازیکنان در شرایط مسابقه باشند برای ما بهتر است. اردوی پیش رو آخرین فرصت ماست و امیدواریم نتایج خوبی بگیریم و آماده جام ملت‌های آسیا شویم.

اگر مدام از کمبودها بگوییم فرار رو به جلو کردیم

قلعه‌نویی با بیان این جمله که برخی از فدراسیون ایراد می‌گیرند اما آن‌ها همه تلاششان را به کار می‌گیرند، خاطر نشان کرد: تیم ملی دغدغه‌های خودش را دارد ولی همه از جمله مهدی تاج، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون و مهدی محمدنبی تلاش می‌کنند. اگر مدام بگوییم این کمبودها را داریم، فرار رو به جلو کنیم و بگوییم قبلاً این مشکلات را گفته بودیم، درست نیست. واقعاً از بازیکنان بزرگ تیم تشکر می‌کنم که به نوعی ایثار می‌کنند و از تک تک‌شان تشکر می‌کنم.

ظاهراً امیری با مشکل قبلی درگیر است

وی در مورد آخرین وضعیت مصدومیت وحید امیری تصریح کرد: به طور مداوم وضعیت بازیکنان داخلی و لژیونرها را پیگیری می‌کنم. اگر مشکلی پیش بیاید، تیم پزشکی در جریان بازی‌ها یا بعد از آن پیگیر خواهند بود. ظاهراً امیری با مشکل قبلی درگیر است. همسترینگ مصدومیت خاص خودش را دارد. امیری را در اردوهای قبلی از تمرینات عمومی جدا کردیم و در اختیار تیم پزشکی قرار دادیم تا خدای نکرده تیم ملی لطمه‌ای به باشگاهش نزند، اما در تیم باشگاهی‌اش با نظر کادر فنی و تیم پزشکی بازی کرد و خودشان می‌دانند.

اعتقاد ندارم که تیم ملی پیر است

سرمربی تیم ملی ایران در مورد برنامه‌های پیش رو خاطرنشان کرد: احتمالاً برای اردوی پیش رو چهار پنج بازیکن جوان دعوت خواهیم کرد. ما باید پشتوانه‌سازی کنیم، همان کاری که در سال ۲۰۰۶ انجام داده و تیم ملی "ب" را تشکیل دادیم. در حال حاضر زمان نداریم، ولی خوشبختانه بازیکنان در شرایط مسابقه هستند. اینها کم کم باید کنار تیم ملی باشند و در صورت تغییرات باید با زمان خاص خودش صورت بگیرد. خیلی‌ها می‌گویند تیم ملی پیر است، اما من این اعتقاد را ندارم.

در تیم ملی جایی برای جوانگرایی نیست

وی گفت: احسان حاج صفی ۹۰ دقیقه برابر مارسی بازی کرده است. کادر فنی تیم حاج صفی وضعیت بدنی این بازیکن را بررسی کرده که به او بازی داده است. بنابراین تا جایی که می‌توانیم باید از این نفرات استفاده کنیم. چنین بازیکنان از نظر اخلاقی و فنی مورد تأیید ما هستند و تلاش زیادی می‌کنند. در تیم ملی جوانگرایی صورت نمی‌گیرد، بلکه این کار باید در باشگاه‌ها انجام شود. سپاهان این کار را می‌کند که باید از کادر فنی‌شان تشکر کنم. لیست تیم ملی را یکشنبه اعلام می‌کنیم و شاید دو لیست اعلام شود.

سرمربی تیم ملی ایران در واکنش به اینکه آیا یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام با یکدیگر آشتی کرده‌اند، گفت: من خبر ندارم. این دو عزیز از بازیکنان بزرگ تاریخ ایران هستند و برای تیم ملی زحمات زیادی کشیدند. حالا اتفاقاتی می‌افتد و به گفته شما جمع و جور شده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

آخرین عناوین