امام جمعه مشهد:‌ اسرائیل در کودک کشی شاگرد آمریکاست

  4020812025 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

آیت الله علم الهدی گفت:‌ کودک کشی رسم آمریکاست و اسرائیل در کودک کشی شاگرد آمریکا محسوب می شود.

اسرائیل در کودک کشی شاگرد آمریکاست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، امام جمعه مشهد امروز در خطبه‌های نماز جمعه درحرم مطهر رضوی گفت: در ۱۳ آبان سال ۵۷، در دانشگاه تهران دانش آموزان معترض را هدف  مسلسل قرار دادند و جانشان را گرفتند، کودک کشی رسم آمریکا و اسرائیل در کودک کشی شاگرد آمریکاست.
 
آیت الله علم الهدی افزود:امروز نیز در غزه مثل ۱۳ آبان ۵۷ کودک کشی به دست آمریکا صورت می‌گیرد و صهیونیستها با همراهی امریکا  خون هزاران زن و بچه را میریزند. 
 
 او گفت: اقدام صهیونیستها در فلسطین برای آن‌ها تنها یک پیامد دارد و آن‌هم اتحاد کشور‌های مسلمان است که به زودی آتشش دامنگیر رژیم اشغالگر خواهد شد. 
 
آیت الله علم الهدی  گفت: امروز دیگر هیچ ملتی به آمریکا به چشم یک قدرت و یک ارزش و پشتوانه نگاه نمیکند، امروز تمام ملت‌های آزاده از مظلوم حمایت می کنند و هیچ چیز مثل این کودک کشی در غزه نمیتوانست آمریکا را بی آبرو کند.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه گفت:با جرائم و ظلم علنی آمریکا در حمایت از صهیونیستها و ظلم بر مردم مظلوم فلسطین  ما نیز حضور پرشور تری را نسبت به هرسال در  راهپیمایی  ۱۳ آبان رقم خواهیم زد. 
 
آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: ما به دستور آموزه‌های دینی‌مان به صحنه‌های سیاسی و اتفاقات سیاسی جهان ورود میکنیم و واکنش‌ درخور مسلمین را نشان خواهیم داد.
 
امام جمعه مشهد افزود: قطعا محقق خواهد شد روزی که جهان اسلام به شکل یک قدرت یک پارچه متحد شود و درمقابل تمدن‌های مادی و دنیوی تفکر غربی ایستادگی کند.