چهل و نهمین بازارچه پاییزه بانوان نیکوکار آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می‌شود

  4020809100

چهل و نهمین بازارچه پاییزه بانوان نیکوکار موسسه خیریه کهریزک ، با هدف جذب کمک های مردمی به نفع ۳۲۰۰ سالمند، معلول، بیمار ام اس، کودک معلول ذهنی و کودک اختلال اتیسم ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک و همچنین ترغیب و تشویق بانوان به تولید محصولات خانگی ، با حضور جمعی از بانوان نیکوکار از روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه کار خود را آغاز می کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، این بازارچه هر روز از ساعت 9 صبح الی 5 بعد ازظهر در 60 غرفه توسط بانوان نیکوکار آسایشگاه خیریه کهریزک اداره می شود و سعی دارد با به تصویر کشیدن کار دست معلولان و سالمندان و همچنین بانوان نیکوکار در بخشهای مختلفی همچون پوشاک، لوازم منزل، کتاب، طلا وجواهرات ، صنایع دستی، تهیه شیرینی های خانگی، محصولات غذایی ،گلسازی ، آشپزی و ... نقش کوچکی در همدلی با معلولان وسالمندان ایفا نماید .

در پاین لازم به یادآوری است که این بازارچه تا روز یکشنبه 14  آبان ماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان جهت بازدید از آن می توانند  به نشانی تجریش – خ ولیعصر- باغ فردوس– کوچه طوس – کوچه ستاره پلاک3 دفتر گروه بانوان نیکوکار مراجعه نمایند.  همچنین ورود آقایان در این بازارچه آزاد است.