گالانت: در جبهه لبنان در حالت دفاعی قرار داریم

  4020808116

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم در جبهه لبنان در حالت دفاعی قرار داشته و نیروهای این رژیم آماده پاسخ به هر گونه حمله در جبهه شمال هستند.

به گزارش فارس، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه مدعی شد که هدف عملیات زمینی در غزه را با بازگرداندن ربوده شدگان و از بین بردن توانایی حماس محقق خواهیم کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه رجز خوانی خود گفت: «تروریست‌های حماس یا می‌میرند یا تسلیم می‌شوند و گزینه سومی وجود ندارد».

گالانت گفت: «به هر تهدیدی که از مناطق شمالی ما را هدف قرار می‌دهد پاسخ می‌دهیم وهر کسی که ما را به جنگ می‌کشاند بهای بزرگی خواهد پرداخت».

وی اضافه کرد: «ما در جبهه لبنان در حالت دفاعی قرار داشته و نیروهای ما آماده پاسخ به هر گونه تجاوز از شمال هستند».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: «هر چه در توان داریم برای دفاع از استقلال دولتمان و تثبیت برتری‌هایی که در جنوب به دست آوردیم، به کار خواهیم بست».

گالانت اذعان کرد: «جنگ کوتاه مدت نخواهد بود اما مصمم به پیروزی در آن هستیم چون علیه وطن است».

وی گفت:‌ «اولویت به کیفیت پیروزی در این جنگ و بازگرداندن تمام ربوده شدگان خواهد بود و تعداد زیادی از ربوده شدگان نزد حماس هستند».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: «از روابط خوبی که با آمریکا داریم خرسند بوده و در میدان‌های نبرد نیز بر این رابطه تاکید شد و واشنگتن از ما حمایت کرده و در جنگمان در نوار غزه در کنار ما قرار دارد».

حمایت بی چون و چرای آمریکا از رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که سخنگوی وزارت بهداشت دولت وابسته به حماس در غزه امروز (دوشنبه) در بیست و چهارمین روز جنگ، از افزایش تعداد شهدا به ۸۳۰۶ نفر خبر داد.

به نوشته الجزیره، طبق بیانیه این وزارتخانه، ۲۱۰۴۸ نفر نیز تاکنون با درجات مختلف زخمی شده‌اند. همچنین از میان شهدا ۳۴۵۷ نفرشان کودک و ۲۱۳۶ نفر نیز زن هستند.