نام‌نویسی بیش از ۲۶ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد تا امروز

  4020808068

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از ۲۶ هزار داوطلب تاکنون برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ نام‌نویسی کرده‌اند.

لیرضا کریمیان امروز - دوشنبه - در گفت و گو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا توضیح داد: از زمان آغاز نام‌نویسی آزمون کارشناسی ارشد از روز گذشته (هفتم آبان ۱۴۰۲) بیش از ۲۶ هزار داوطلب در این آزمون نام‌نویسی کرده‌اند.

نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ و بیست و نهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از هفتم آبان ماه آغاز شد و ۱۳ آبان ماه پایان می پذیرد. بنابراین لازم است متقاضیان با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای نام نویسی و در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در آن دفترچه، برای شرکت در آزمون مذکور اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته همزمان با آغاز ثبت‌نام در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود و تمام مراحل خرید کارت اعتباری و ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.
ثبت‌نام داوطلبان این آزمون فقط زمانی تکمیل می شود که در پایان مراحل ثبت نام، شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند.

آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در روز جمعه ۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می شود.