هزینه ساخت سایت در گوگل

گزارش بازرگانی، 223393،   4020804011 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

یکی از چالش هایی که معمولا افرادی که قصد ساختن و راه اندازی یک سایت دارند، با آن روبرو هستند، بحث هزینه ساخت سایت در گوگل است. محاسبه هزینه و آنالیز قیمت طراحی سایت در فضای گوگل به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام از آن ها باید مورد بررسی قرار بگیرند. البته قبل از هر چیز باید بگوییم که هیچ سایتی در گوگل ساخته نمی شود. بلکه شما در پلتفرم های مختلف مانند وردپرس و غیره سایت را می سازید و گوگل آن را برای مخاطبان و کاربران به نمایش در می آورد. در این مطلب قصد داریم هر آن چه را که بر روی هزینه نهایی راه اندازی یک سایت تاثیر می گذارد را برا شما شرح دهیم تا بتوانید این هزینه را برای خود برآورد کنید. با ما همراه باشید.

تعیین میانگین هزینه طراحی سایت

قبل از برآورد کردن و تعیین متوسط هزینه ساخت و راه اندازی یک سایت در فضای وب، اول باید مشخص کنید که سایت خود را با چه هدفی و برای چه نوع کسب و کاری می خواهید طراحی کنید. پس از کسب و اطلاعات و بررسی دقیق نیازهای هر سایت، می توانید متوجه شوید هر سایت چه میزان هزینه ای برای شما خواهد داشت.

نوع وب سایت

به طور کلی سایت یا به صورت فروشگاهی و شرکتی طراحی می شود و یا به صورت شخصی. سایت فروشگاهی خود برای مشاغلی همچون کلینیک ها، دفاتر مهندسی، طراحی دکوراسیون داخلی، وکلا، آموزشگاه ها، درمانگاه ها و غیره به کار می رود. در این نوع سایت ها بنا بر شرایط کسب و کار و فروش خدمات و محصولات، امکانات مختلفی همچون سیستم های رزرو و پرداخت آنلاین، سیستم نوبت دهی، فرم پرسش و پاسخ و غیره قرار می گیرد.

وب سایت های فروشگاهی مانند یک مغازه هستند که تمام خدمات خود را به جای حالت فیزیکی به صورت آنلاین انجام می دهند. این سایت ها از نظر رابط و تجربه کاربری و در کل کاربردی که دارند کاملا متفاوت از سایت های شخصی هستند و امکانات ویژه تری نسبت به سایت های شخصی دارند. امکاناتی همچون انتخاب محصول و ارائه ان به مشتری، قابلیت جستجوهای پیشرفته و سریع با استفاده از فیلتر کردن، قابلیت ثبت نام و عضویت در سایت، اعلام وضعیت انبار، اتصال به درگاه های بانکی مختلف برای پرداخت آنلاین، ارائه سبد خرید و غیره.

به همین دلیل هزینه طراحی سایت فروشگاه کاملا متفاوت است سایت های شخصی است و باید براساس امکانات مختلفی که برای آن در نظر گرفته می شود، این هزینه را برآورد کرد.

کیفیت سایت

مورد دیگری که می تواند روی هزینه نهایی ساخت سایت در گوگل تاثیرگذار باشد، کیفیت یک سایت است. کیفیت سایت را شما خودتان می توانید تعیین کنید. بعضی از افراد می خواهند یک سایت با قالب آماده برای خود راه اندازی کنند اما بعضی دیگر برای پیشرفت در کسب و کار خود و جذب مشتریان زیاد نیاز به یک سایت اختصاصی و حرفه ای دارند. سایت با قالب آماده معمولا با وردپرس ساخته می شود که قیمت بسیار ارزانی دارد. اما سایت های اختصاصی باید با کدهای اختصاصی، کدنویسی شوند که قطعا طراحی چنین سایتی هزینه دستتمزد بالایی خواهد داشت. این که بخواهید سایت خود را با وردپرس بسازید یا کد اختصاصی، به پتانسیل سایت شما و میزان کیفیتی که مد نظر دارید، بستگی دارد.

دامنه سایت

اولین هزینه ای که معمولا باید برای طراحی یک سایت پرداخت کرد، هزینه خرید و ثبت دامنه سایت است. نام دامنه همان نام کسب و کار یا برند شما خواهد بود. از نظر تکنیک های بازار آنلاین این که دامنه سایت همان نام کسب و کار باشد بسیار مهم است، چرا که دامنه همان چیزی است که در نتایج جستجو گوگل ظاهر می شود. نام دامنه هم براساس این که پسوند .ir و یا .com داشته باشد، هزینه متفاوتی دارد.

هاست

میزبانی یا همان هاستینگ سایت هم اساسا مکانی است که سایت شما در آن فضا قرار می گیرد. در واقع می تواند از سایت شما میزبانی کند. هاست یک فضای ابری ذخیره سازی است یا همان سرورهای ذخیره کننده اطلاعات است. در واقع فایل هایی که در سایت خود آپلود می کنید، در این قسمت ذخیره می شوند و به نمایش برای کاربران در می آیند. قیمت هاست هم براساس کانفیگ های هاستینگ و یا سروری که شما از آن استفاده می کنید کاملا متفاوت است. هر کدام از سرورهای هاستینگ قیمت های متفاوتی دارند که شما می توانید بنا بر شرایط و پتانسیل خود یکی از ان ها را انتخاب کنید.

سازنده وب سایت

موضوع بعدی که در بحث هزینه ساخت سایت در گوگل اهمیت دارد، شرکتی است که مسئولیت ساخت و طراحی سایت شما را به عهده می گیرد. یک شرکت وب سایت ساز برای طراحی و توسعه سایت مورد نظر شما نیاز به دانش و تخصص کافی دارد. هر یک از شرکت ها بنا بر سابقه کاری که دارند، دانش و تخصصشان و تیم حرفه ای که برای پشتیبانی انتخاب می کنند، هزینه متفاوتی برای ساخت سایت ارائه می کنند. البته افرادی که به شرکت های سازنده وب سایت روی می آورند، کسانی هستند که به دنبال طراحی سایت اختصاصی هستند و می خواهند یک سایت کاملا حرفه ای و تخصصی برای کسب و کار خود راه اندازی کنند. این در حالی است که بیشتر افراد در جهان سایت های خود را با وردپرس می سازند و استفاده خوبی هم از آن می کنند. ساختن سایت وردپرسی را هر فردی با دانش اندک هم می تواند انجام دهد و نیازی به پرداخت هزینه های بالا برای دستمزد نیست. اما برای ساخت سایت های اختصاصی باید حتما از یک شرکت خبره و ماهر کمک گرفت که هر کدام از آن ها دستمزدهای خاص خود را دارند.

قیمت طراحی سایت در میلان استودیو

در مجموعه میلان استودیو همانند دیگر شرکت های طراحی سایت مانند وب رمز ، وب داران ، سی فایو و غیره قیمت طراحی سایت براساس نوع وبسایتی که سفارش می دهید متغیر می باشد .برای مثال قیمت طراحی سایت فروشگاهی در میلان استودیو از 4500.000 تومان شروع می شود و دیگر سایت های شرکتی ، پزشکی ، تک صفحه ای نیز قیمت های متفاوتی دارند . همچنین عواملی مانند نمونه کار ، امکانات بکار رفته در سایت ، نوع زبان برنامه نویسی و مدت زمان پشتیبانی از سایت از دیگر عوامل تاثیر گذار بر هزینه سفارش طراحی سایت می باشند.



تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  18. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین