هدایت ممبینی: تعداد تیم‌های ملی فوتبال به ۱۸ تیم افزایش یافت  

  4020728097

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به استقبال از مسابقات فوتبال الکترونیک گفت: حالا تعداد تیم‌هایی که در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کنند، افزایش پیدا کرد.

به گزارش مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مراسم اختتامیه فوتبال الکترونیک برگزار شد که هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون در این مراسم ضمن قدردانی از مجموعه فدراسیون فوتبال به واسطه برنامه ریزی و برگزاری این مسابقات، گفت: به کلیه ورزشکاران، بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه الکترونیک خیر مقدم می گویم. در واقع فدراسیون فوتبال مفتخر است که امروز میزبان این دوستان باشد.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال تا امروز ۱۷ تیم ملی داشت که از این پس با تیم فوتبال الکترونیک، تعداد تیم‌های ملی ما ۱۸ تیم می‌شود و در خدمت فوتبال کشور خواهیم بود. بعد از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا مقرر کرد که در مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر تیم ملی کشورها مختلف حضور یابند، ایران جزو اولین کشورهایی بود که آمادگی خود را برای شرکت در این تورنمنت بزرگ اعلام کرد. همچنین مهدی تاج، رئیس فدراسیون به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون فوتبال ایران دستوری مبنی بر ایجاد تیم ملی فوتبال دیگری با همکاری انجمن ورزش‌های الکترونیکی دادند که بر مبنای آن اقدامات مختلفی صورت گرفت و نهایتا حاصل ان برگزاری مسابقات با حضور ۱۲۸ بازیکن در هتل آکادمی بودیم.

ممبینی ادامه داد: از ۱۲۸ بازیکن، ۸ بازیکن انتخاب شدند که در کنار این عزیزان از حسن پاجانی، قهرمان فوتبال الکترونیک جهان در رومانی نیز دعوت خواهیم کرد. همانطور که می‌دانید اولین دوره فوتبال الکترونیک از یک تا ۵ فوریه در قطر برگزار می‌شود.

دبیرکل فدراسیون در پایان گفت: تشکر ویژه از کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان دارم که در دو سه روز اخیر مانند همیشه در کنار فدراسیون بودند. همچنین از انجمن فوتبال الکترونیک تشکر می‌کنم که در کنار ما بودند تا بتوانیم اقدامات مختلفی را انجام دهیم.