توضیح سخنگوی دولت درباره وضعیت پول‌های آزادشده ایران/ علت سکوت احمدی‌نژاد درباره حمله به غزه

  4020725087 ۱۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

توضیح سخنگوی دولت درباره وضعیت پول‌های آزادشده ایران/ علت سکوت احمدی‌نژاد درباره حمله به غزه

توضیح سخنگوی دولت درباره وضعیت پول‌های آزادشده ایران

به گزارش‌ ایسنا، علی بهادری جهرمی در نشست خبری در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت دسترسی ایران به ۶ میلیارد دلار آزادشده و ادعای برخی رسانه‌های غربی در زمینه دسترسی نداشتن ایران به این منابع، تأکید کرد: این توافق در زمان خودش با دقت و با تضمین کافی انجام شد. رسانه‌های آمریکایی برای بازی‌های سیاسی خودشان مطالبی را منتشر می‌کنند. منابع با موفقیت از یون به یورو تبدیل شد و در حساب‌های شش بانک ایرانی در قطر منتقل شد. این اقدامات به تأیید بانک مرکزی ایران نیز رسید و پول‌ها اکنون زیر کلید بانک مرکزی است.

وی ادامه داد: جالب است که ابتدا اصل آزادسازی منابع را انکار می کردند، بعد آن را بی اهمیت خواندند، بعد آن را خرج شده اعلام کردند، بعد گفتند هزینه تبدیل ارز بالا بوده، بعد گفتند محدود به چند کالای خاص است. این منابع در اختیار کشورمان است و برای رشد تولید کشور استفاده خواهد شد.

بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی درباره تغییرات چندباره مجلس در لایحه برنامه هفتم توسعه و موضع دولت نسبت به این تغییرات، تصریح کرد: دولت سعی کرده لایحه‌ای مطابق با سیاست‌های کلی برنامه هفتم تدوین و تنظیم کند اما لایحه در مجلس تغییرات بسیار گسترده‌ای پیدا کرد که امکان تحقق عملی نداشت، به‌ویژه که بار مالی بسیار زیادی برای کشور ایجاد می‌کرد و امکان تأمین آن وجود نداشت.

وی با اشاره به نامه‌نگاری رئیس‌جمهوری و رهبری انقلاب در این زمینه، تصریح کرد: رهبری انقلاب به مجلس تأکید کردند ساختار لایحه در اصلاحات حفظ و اصل ۷۵ قانون اساسی رعایت شود. به این معنی که چنانچه بار مالی جدیدی برای کشور ایجاد می‌شود، منابع تامین آن هم پیش‌بینی شود.

بهادری جهرمی افزود: انتظار این است که مجلس در چارچوب مشخص‌شده از سوی رهبری انقلاب و با رعایت قانون اساسی، برنامه هفتم را نهایی کنند تا امکان تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۳ با رعایت این لایحه برای دولت فراهم باشد.

***

تعداد بازداشتی‌های پرونده قتل داریوش مهرجویی به ۱۰ نفر رسید

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در رابطه با آخرین وضعیت پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش اظهار کرد: از ابتدای وقوع این حادثه دادستان فردیس به اتفاق بازپرس کشیک قتل دادسرای فردیس به همراه تیم ویژه از عوامل بررسی صحنه قتل در محل جرم حاضر شدند و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع پیگیری و در اولین زمان ممکن شخصا در صحنه جرم حاضر شدم و با توجه به گزارش قتل به رئیس قوه قضاییه، وی دستوراتی برای تسریع در شناسایی و دستگیری عاملین جنایت صادر کرد.

هریکندی اظهار کرد: در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه مبنی بر بهره گیری از کلیه امکانات جهت شناسایی سریع قاتل یا قاتلین مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش خانم وحیده محمدی فر کارگروه ویژه پیگیری این پرونده با مسئولیت رئیس کل دادگستری استان البرز و با عضویت فرمانده فراجا و رئیس پلیس آگاهی استان البرز، دادستان مرکز استان، معاون پیگیری پرونده‌های خاص دادگستری کل استان البرز، رئیس دادگستری و دادستان فردیس و بازپرس ویژه پرونده تشکیل شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: در پرونده‌های قتل که قاتل در صحنه جرم دستگیر نشده و ناشناس است، به منظور کشف جرم و شناسایی قاتل یا قاتلین فرضیه‌های مختلفی در خصوص علل و انگیزه‌های قتل مطرح و بررسی می‌شود و به تبع آن اشخاصی که به هر نحوی می‌توانستند انگیزه قتل داشته باشند حسب مورد و مطابق مقررات با دستور مقام قضایی احضار یا بازداشت و از آن‌ها تحقیق می‌شود و به همین جهت در رسیدگی به پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش تاکنون ۱۰ نفر بازداشت شده‌اند که تحقیقات از آن‌ها از سوی بازپرس ویژه و پلیس آگاهی استان البرز در حال انجام است.

***

ماجرای درخواست آمریکا از ایران درباره جنگ غزه چیست؟

فرهیختگان نوشت: « آن‌گونه که مشخص است، دستورکار اصلی بایدن، کاهش سطح تنش‌ها است. او روز یکشنبه صراحتا رژیم‌صهیونیستی را از تهاجم به غزه بازداشت. بایدن در مصاحبه‌ای گفت که اشغال جدید غزه توسط اسرائیل «یک اشتباه بزرگ» خواهد بود.

«فرهیختگان» به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد دولت آمریکا پیامی مکتوب را به ‌امیرسعید ایروانی، نماینده دائم ایران در سازمان ملل داده است. این پیام در چهار بند تدوین شده است که سه بند آن به شکلی ملموس تقاضا برای مدیریت سطح تنش و تلاش برای کاستن آن بوده است.

در بند چهارم این نامه، طرف آمریکایی اعلام کرده در صورت ورود ایران به جنگ، آمریکا نیز به جنگ ورود خواهد کرد. ایران در روزهای گذشته به صراحت اعلام کرده درصورت ادامه جنایات صهیوینست‌ها در غزه، دامنه جنگ گسترده خواهد شد و مسئولیت آن برعهده رژیم‌صهیونیستی خواهد بود.

براساس اظهارات حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، احتمالا نخستین جبهه‌ای که پس از ورود زمینی صهیونیست‌ها به غزه فعال خواهد شد، جبهه شمالی و توسط حزب‌الله لبنان فعال خواهد شد. البته این درگیری، احتمالا سایر جبهه‌ها را فعال خواهد کرد و حتی به یمن نیز تسری پیدا خواهد کرد. مجموع این نگرانی‌ها باعث شده آمریکا به صراحت به رژیم‌صهیونیستی درباره تداوم جنایاتش هشدار دهد.»

***

علت سکوت احمدی‌نژاد درباره حمله به غزه چیست؟

عصرایران نوشت: «بعد از ماجرای درگیری حماس و اسرائیل و بعد از آن فاجعه انسانی که در غزه درحال رقم خوردن است، همگان انتظار داشتند، رئیس جمهور پیشین ایران یعنی محمود احمدی‌ نژاد به صحنه بیاید و موضعی صریح در این رابطه بگیرد.

احمدی نژاد درجریان این درگیری در گواتمالا بود. سفری که رئیس دولت‌های نهم و دهم به زحمت توانست گذرنامه خود را آزاد و به آمریکای مرکزی سفر کند.

شاید جوان‌های امروز خیلی با احمدی نژاد و مواضع او آشنا نباشند اما ما که جوانی‌مان در عصر او گذشت، به خوبی به یاد داریم که رئیس جمهور پیشین ایران در تمام سفرهای خارجی خود، تیر کلامی را به سمت اسرائیل پرتاب می‌کرد...

هم‌اکنون دریای خون میان حماس و اسرائیل به راه افتاده است اما احمدی نژاد لام تا کام حرف نمی‌زند و گویی اصلا اخبار این جنگ تازه را پیگیری نمی‌کند و فراموش کرده است که حماس و اسرائیلی در این دنیا وجود دارد.

در دوران 8 ساله ریاست جمهوری احمدی نژاد، او با حرف‌های تند علیه اسرائیل، هزینه‌های زیادی را برای کشور ایجاد کرد اما حالا انگار نه انگار.

انتظار از احمدی نژاد برای موضع گرفتن درباره اتفاقات اخیر، خواسته زیادی نیست. حداقل حالا که سمت رسمی در کشور ندارد، دوست داریم بدانیم که نظر او چیست؟ چرا سکوت کرده است؟ آیا او دیگر نسبت به اسرائیل نظرات گذشته خود را ندارد؟

او مدتی است که سکوت کرده است. می‌گفتند سکوت او در مورد مسائل کشور از سر مصلحت است اما آیا درباره اسرائیل هم مصلحت است یا خیر؟»

***

سه مسئولیت برای یک نفر در شهرداری تهران!

به گزارش تسنیم، صبح امروز یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران به ریاست مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران آغاز شد.

حبیب کاشانی؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان نخستین تذکر‌ دهنده در جلسه امروز با اشاره به انتصاب اخیر شهردار تهران گفت: آقای هرمزی جدیداً در 3 سمت منصوب شده است البته ما در تخصص آقای هرمزی شکی نداریم اما به نظر می‌رسد با توجه به تجاربی که نیروهای مختلف در شهرداری تهران دارند، آقای شهردار می‌تواند از این تجارب و تخصص‌های مختلف استفاده کند.

وی تصریح کرد: قطعاً اولویت حوزه حمل و نقل، توسعه مترو، اتوبوس و تاکسی است و به نظر می‌رسد با زدن 3 حکم برای یک فرد نمی‌توان به این موارد رسیدگی کرد و به قولی ما هر جایی را نگاه می‌کنیم آقای هرمزی حضور دارد! به عنوان مثال آقای هرمزی در معاونت حمل و نقل‌، آقای هرمزی در مترو، آقای هرمزی در سازمان حمل و نقل ترافیک!

کاشانی گفت: امیدوارم آقای زاکانی صدای من را بشنود و از افراد متخصص برای حضور در سمت‌های مختلف استفاده کند.

مهدی چمران در واکنش به تذکر مطرح شده از سوی کاشانی در خصوص انتصاب هرمزی در 3 سمت گفت: انشاءالله این احکام موقتی باشد چرا که هر یک از این مناصب، یک دنیا کار دارد.

***

روایت خاندوزی از رویکرد دولت در مالیات‌ گرفتن از مردم

به گزارش ایرنا، سید احسان خاندوزی در نشست صمیمی با دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه در ادوار گذشته، برخی از مسئولان، کشور و مقدرات مردم را معطل این گذاشته بودند تا چند کشور غربی از سر ترحّم به اقتصاد ایران کمک کنند، تصریح کرد: دولت سیزدهم از ابتدا معتقد بود که نباید کشور را معطل گذاشت. همین نگاه منجر به این شد که بدون نیاز به اقدام کشورهای خارجی طی دو سال گذشته شاهد رشدهای اقتصادی بالا هستیم.

خاندوزی گفت: نماگرهای بازار کار نیز روند رو به بهبود را نشان می‌دهد. همان نهادهایی که در دولت‌های گذشته نیز فعالیت می‌کردند، امروز می‌گویند که نرخ بیکاری به ۸.۲ درصد رسیده است.

وزیر اقتصاد یادآور شد: دهه ۹۰ دهه‌ای بوده که سرمایه‌گذاری در این دوره صفر، منفی و یا کم بوده آیا سرمایه‌گذاران از کشور رفته بودند؟ خیر نرفته بودند؛ اما برای سرمایه‌گذاری امنیت نداشتند.؛ چرا که چشم‌انداز قابل پیش بینی برای این منظور نبود.

وزیر اقتصادی تصریح کرد: از مدیران مرکز آمار خواسته‌ام که شاخص جامعی در زمینه عدالت استخراج شود. تاکنون رایج‌ترین شاخص مورد استفاده در این زمینه ضریب جینی بوده است.

وی با بیان اینکه همین شاخص ضریب جینی هم نشان می‌دهد که در دولت سیزدهم شاهد کاهش نابرابری‌های اقتصادی هستیم، گفت: البته این موضوع به معنای از بین رفتن نابرابری نیست، بلکه به معنای کاهش آن است؛ اما جهت‌گیری دولت سیزدهم این است که با فرارهای مالیاتی و از ما بهتران‌ها مقابله شود.

خاندوزی با بیان اینکه از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تا تابستان امسال، ۲ میلیون مودی مالیاتی جدید در اقتصاد ایران شناسایی شدند، بیان کرد: این‌گونه نیست که در مقابله با فرارهای مالیاتی به دنبال این باشیم که برخی افراد کم مالیات پرداخت می‌کنند!، بلکه دولت به دنبال این بود که افرادی را شناسایی کند که اساساً فرار مالیاتی داشتند و فاقد پرونده مالیاتی بودند.

***

توافق مجلس و ستاد کل برای اصلاح قانون نظام وظیفه

سیدمحسن دهنوی، نماینده تهران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جلساتی با ستاد کل نیروهای مسلح در بحث نظام وظیفه داشتیم، توافقاتی درباره چارچوب مدلی که باید اصلاح شود، وجود دارد؛ آقای قالیباف پیگیر موضوع بودند و جلسات متعددی هم تشکیل شد. سردار باقری رئیس ستاد کل هم برای اصلاح فرآیندها انگیزه دارد.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هماهنگی در سطح آقای قالیباف رئیس مجلس و رئیس ستاد کل وجود داشته و در حال پیگیری هستند که اگر پیشنهادی در حوزه اصلاح نظام وظیفه می‌آید به صورت هماهنگ و با توافق بین مجلس شورای اسلامی و ستاد کل باشد در همین راستا هم جلساتی برگزار شد و هر دو طرف هم پیگیر هستند و انگیزه دارند.

دهنوی اضافه کرد: عزم اصلاح در مجلس شورای اسلامی و به طور خاص رئیس مجلس و در ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس ستاد کل است و حتی روی چارچوب و مدل اصلاحیه هم توافقات و تفاهماتی شده است ولی باید گردش و مراحل کار طی شود مثلا در صورت نیاز به قانون موضوع به متن و حکم قانونی تبدیل شده و بخشی از آن در قانون برنامه آید و بخشی که نیاز است در قانون دائمی اصلاح شود همچنین بخش مربوط به آیین‌نامه‌ها هم در ستاد کل پیگیری شود؛ امیدوارم طی یک ماه آینده به این نقطه برسیم.

***

انتقاد رسانه اصولگرا از حذف شورای رقابت از قیمت‌گذاری خودرو

مشرق درباره احتمال حذف شورای رقابت از قیمت‌گذاری خودرو نوشت: «این قبیل خبرها عملا به معنی چراغ سبز برای گرانی بیشتر است.

البته باید اذعان کرد که شورای رقابت مدتی می‌شد که گام چشمگیری هم در جهت دفاع از قیمت‌های معقول برنداشته بود!

ما مدت‌هاست تأکید می‌کنیم گرانی بروز یافته فعلی در بازار کالا و خدمات ایرانی یک "گرانی بیقاعده" است که از هیچ قاعده دلاری، بازاری، تحریمی و تورمی پیروی نمی‌کند و زاده‌ی "مکتب سود بیشتر به هر قیمتی در نبود نظارت کارای دولتی" است.

راه مبارزه با این گرانی بیقاعده هم نه تأکید بر ژست مخالفت با اقتصاد دستوری و یا از دور خارج کردن نهادهای اقتصادی حامی مردم که "نظارت کارای دولت بر بازار و تقویت نهادهای اقتصادی مدافع حق مردم" است.

جالب آنکه مردم بدانند وزیر محترم صمت که خواستار اختیارات بیشتر برای قیمت‌گذاری شده؛ به تازگی دستور گرانی 20 درصدی لاستیک را نیز امضا کرده است!»

***

پاسخ صالحی به انتقادات از پیشنهاد مذاکره با آمریکا

مدتی پیش علی اکبر صالحی، رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی در گفتگویی پیشنهاد مذاکره جامع با آمریکا را مطرح کرد که با انتقادات مختلفی روبرو شد.

صالحی در گفتگو با جماران در خصوص مواضع انتقادی برخی جریانات سیاسی به نکاتی که وی درباره مفید بودن مذاکره با آمریکا مطرح کرده بود، اظهار داشت: دوستان مقدمه و مؤخره آن صحبت را نخواندند. من گفتم مذاکره که امر مذمومی نیست و از ابتدای تاریخ بشر بوده و اتفاقاً ممدوح است. مذاکره هم همیشه با طرف مخالف است؛ چون ما که با خودی مذاکره نداریم. مذاکره یک داده دارد و یک ستانده.

وی ادامه داد: میزان موفقیت مذاکره هم یک معیار دارد. یعنی در مذاکره یک معیار سنجش می‌خواهید که ببینید داده و ستانده این مذاکره چقدر بوده است. بنابراین باید دائم اندازه بگیرید. غیر از این شما باید یک ارزیابی از طرف مقابل داشته باشید که آیا تفاوت شما با طرف مقابل در چه سطحی است؟ مسئله قدرت و هیمنه است.

صالحی گفت: من گفتم الان زمان مذاکره است برای اینکه ما در منطقه نقش‌آفرین هستیم و شرایط دفاعی عالی داریم. نمی‌گویم قدرت سوپرپاور هستیم ولی می‌توانیم از خودمان خوب دفاع کنیم. این شرایط با اول انقلاب خیلی فرق می‌کند. ایران که دیگر ایران اول انقلاب و حتی ایران ۱۰ سال پیش نیست. دوست و دشمن هم به این اغراق می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه اگر ما قدرت نداشتیم دشمن به گونه دیگری رفتار می‌کرد، ادامه داد: مگر در افغانستان و عراق ندیدید که چه بلایی آورد؟ بله او به ما ضربه می‌زند و خیلی هم آسیب خواهیم دید ولی ضربه‌ای که می‌خورد هم بسیار آسیب هولناکی برای او خواهد بود. آنها این را می‌دانند. الان دیگر مانند ۴۴ سال پیش نیست و می‌توانیم باب مذاکره را باز کنیم. مذاکره هم که مذموم نیست.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۶۲۷۱۱۲۲:۴۱:۲۳ ۱۴۰۲/۷/۲۵
اصلا موضع گیری احمدی نژاد مهم نیست.
ناشناس۳۲۶۲۷۵۶۲۳:۳۸:۳۶ ۱۴۰۲/۷/۲۵
غزه در خون مردم در پی شعار کف خیابون چه سود برای مردم مظلوم دارد.
ناشناس۳۲۶۳۱۶۸۱۰:۲۹:۴۸ ۱۴۰۲/۷/۲۶
برای اون اقدام مورد نظر همراهی افکار عمومی لازمه، فعلا اونایی که شستشوی مغزی شدن هنوز دارن درباره دخالت پوتین و فلسطین به ما چه ربطی داره حرف می‌زنن، باید اسرائیل اینقدر خودش رو رسوا کنه که اونا یا تغییر موضع بدن یا ساکت بشن، بعد جهان آماده خاورمیانه جدید می‌شه!
ناشناس۳۲۶۳۰۲۲۰۸:۲۹:۵۷ ۱۴۰۲/۷/۲۶
این آدم با موضع گیریهای نابجای خود کلی هزینه برای کشور تراشید در زمان خودش و حالا لال شده
ناشناس۳۲۶۳۱۰۷۰۹:۴۵:۰۷ ۱۴۰۲/۷/۲۶
چرا مهم نیست؟! ملت را با حرفهای نسنجیده خودش بیچاره کرد و حالا هم در کنج عافیت خزیده و هیچ حرفی نمی زنه.
ناشناس۳۲۶۲۷۱۷۲۲:۵۰:۰۲ ۱۴۰۲/۷/۲۵
احمدی نژاد و اطرافیان، لطفا بررسی گردد، صحبت نمی کنند، قبلا هم که ساز مخالف کوک کرده بودند
رضا۳۲۶۲۷۴۷۲۳:۲۸:۴۵ ۱۴۰۲/۷/۲۵
دشمنان و بعضی از دوستان انقلاب در ارزوی جنگ ایران با جبهه اسراییل-امریکا هستند.
رضا۳۲۶۲۷۸۲۰۰:۴۳:۵۷ ۱۴۰۲/۷/۲۶
دیگران به اندازه کافی شعار داده اند دیگر نیازی به احمدی نژاد نیست.
اصغر آقا !۳۲۶۲۸۰۱۰۱:۱۹:۵۱ ۱۴۰۲/۷/۲۶
علت سكوت احمدي نژاد در باره حمله به غزه ! --------------------- خب ! اگر احمدي نژاد در مقوله جنگ غزه حرفي ندارد كه خود به خود سكوت مي كند ! اما اگر حرفي دارد ، -- مخصوصاً اگر حرف هاي آتشين داشته باشد -- بايد از مرحله حرف بگذرد و به مرحله عمل برسد ! ... مرحوم ابوي بارها و بارها مي گفت : « حرف زدن كه هيچ هزينه و خرجي ندارد » ! ... ضرب المثل فارسي هم مي گويد : « اين گوي و اين ميدان » ! اين دعا گوي شما معتقد است كه كسي كه مي تواند به راحتي به گواتمالا برود و سخنراني كند ، اين امكانات هم دارد كه به راحتي به غزه برود و به جاي سخنراني ، « عمل راني » بكند ! .. بله !اين گـــــــــــــوي و اين ميـــــــــــدان !!!
ناشناس۳۲۶۲۸۲۶۰۱:۵۹:۱۴ ۱۴۰۲/۷/۲۶
اگر کشورهای صادر کننده نفت تهدید به قطع صادرات نفت کنند ،بدلیل نیاز اتحادیه اروپا به انرژی بدلیل جنگ در اوکراین و نیاز به پایین نگاه داشتن قیمت انرژی و سوخت درامریکا برای انتخابات دموکرات‌ها ،این عمل قطعا سریعا اسراییل بواسطه فشار حامیان خود مجبور به توقف حملات خواهد کرد
فرشته۳۲۶۲۸۸۷۰۴:۲۴:۰۰ ۱۴۰۲/۷/۲۶
صحبت نکردن احمدی نژاد بهتر از صحبت کردنش در این خصوص است چون حرفهای او همواره جنجال برانگیز بوده
ناشناس۳۲۶۲۹۱۶۰۶:۳۹:۲۸ ۱۴۰۲/۷/۲۶
خاندوزی دقیقا کجا سیر میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟ پیشرفتهای اقتصادی در این ۲ سال فقط اینو شگفت زده کرده و مردم رو بدبخت !!!
ناشناس۳۲۶۲۹۳۶۰۷:۰۶:۱۵ ۱۴۰۲/۷/۲۶
خب معلومه چرا چون احمدی نژاد مأموریت خودش رو انجام داد !! اما اینکه چرا عده ای همچنان در زمین او بازی کردند ومی کنند جای سؤال دارد !!
ناشناس۳۲۶۲۹۴۴۰۷:۲۱:۱۰ ۱۴۰۲/۷/۲۶
او با حرف‌های تند علیه اسرائیل، هزینه‌های زیادی را برای کشور ایجاد کرد اما حالا انگار نه انگار. اصل موضوع همینه که نه فقط احمدی نژاد بلکه خیلی های دیگر، فقط با حرافی هزینه برای ملت و کشور ایجاد می کنند. نه نوع زندگی شان، نه نوع رفتارشان با گزافه گویی هایشان ارتباطی ندارد. هیچ دستگاه نظارتی هم نیست که از آنها بخاطر ایجاد هزینه برای ملت، بازخواست کند
ناشناس۳۲۶۳۲۰۱۱۰:۵۰:۵۴ ۱۴۰۲/۷/۲۶
انگار نگارنده این مطلب دوست دارد باز هم هزینه برای مملکت ایجاد شود.
ناشناس۳۲۶۳۰۲۸۰۸:۳۲:۱۰ ۱۴۰۲/۷/۲۶
آقای بهادری چرا مبهم حرف میزنی همه میدونند که ما متاسفانه نمیتونیم پولمون را هر جور مصلحت کشوره هزینه کنیم و صرفاً صرف هزینه های انسان دوستانه اونم با تایید ریزکشور قطر باید بشه.
پدرام۳۲۶۳۰۸۱۰۹:۲۰:۴۲ ۱۴۰۲/۷/۲۶
آقای خاندوزی ، برای شما معلوم است که این دوسال که خودت در این مقام هستی ، همه چیز گل و بلبل و در حد شق القمر دیده می شود !!!
ناشناس۳۲۶۳۱۲۹۱۰:۰۱:۵۶ ۱۴۰۲/۷/۲۶
اگر تمام کشورهای مسلمان تا قطع حملات اسرائیل، صادرات نفت خود را به دنیا قطع کنند، آمریکا و اروپا مجبور خواهند شد، اسرائیل را کنترل کنند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  4. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  5. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  6. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  7. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  8. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  9. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  10. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  11. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  12. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  13. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  14. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  15. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  16. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  17. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  18. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  19. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  20. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  9. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  10. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  22. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  23. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

آخرین عناوین