وزارت ارتباطات پاسخگوترین دستگاه اجرایی به مطالبات مردمی شناخته شد

  4020723113

  تهران- ایرنا- براساس اعلام مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان پاسخگوترین دستگاه اجرایی به مطالبات مردمی در دولت سیزدهم شناخته شد.

به گزارش ایرنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بنابه اعلام حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی، رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، در جریان پاسخگویی برخط و بی واسطه مسوولان دستگاه های دولتی به مردم، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پاسخگوترین دستگاه اجرایی شناخته شد.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکنون چهار بار با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به صورت مستقیم و بی واسطه پاسخگوی سوالات و مطالبات مردمی بوده است و اینطور که رییس این مرکز در آخرین حضور زارع پور به آن اشاره کرد که تمام سوالات و مطالبات مردمی دریافت شده، بدون استثنا از سوی وزارت ارتباطات پیگیری و اقدام شده و هیچ دستگاه اجرایی و نهادی نبوده است که صد در صد موارد را پیگیری و اقدام لازم را در مورد آن انجام داده باشد.

بر همین اساس همزمان با سفر وزیر ارتباطات به استان فارس، رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در چهارمین همایش هم اندیشی با نمایندگان تام الاختیار و روسای مراکز بازرسی در شیراز، با اهدای لوح تقدیری به رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات، ضمن اشاره به دور دوم سفرهای استانی رییس جمهوری و حضور آن مرکز برای رسیدگی به سوالات و مشکلات مردم استان های کشور، از وزارت ارتباطات برای پاسخگویی به مطالبات مردمی و رفع مشکلات آنها بخصوص «پاسخگویی برخط» تقدیر و تشکر کرد.