حزب‌الله: به تجاوزات اسرائیل پاسخ دادیم

  4020723079

جنبش حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در «شتولا» را در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر و هدف قراردادن شهروندان لبنانی مورد هدف قرار داده است.

به گزارش  فارس، جنبش حزب الله امروز یک‌شنبه، ۱۵ اکتبر در بیانیه‌ای اعلام کرد: گروه شهید «علی یوسف علاء الدین» و «حسین کمال المصری» با موشک‌های هدایت‌شونده پایگاه ارتش دشمن صهیونیستی در «شتولا» را هدف قرار دادند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، حزب الله در بیانیه‌اش گفت: این عملیات تعدادی تلفات در بین ارتش دشمن از جمله کشته و چند زخمی بر جای گذاشت.

حزب‌الله در ادامه بیانیه‌اش اعلام کرد: این حمله در چارچوب پاسخ به حملات اسرائیل است که خبرنگاران را هدف قرار داده و موجب به شهادت‌رسیدن «عصام عبدالله» و چند شهروند لبنانی دیگر شد.

رسانه‌های صهیونیستی، صبح امروز، از تبادل آتش در خطوط مرزی لبنان و فلسطین اشغالی خبر داد. ارتش رژیم صهیونیستی  هم در بیانیه‌ای اعلام کرد در مجاورت منطقه شتولا تبادل آتش‌ صورت گرفته و یک موشک ضدزره شلیک شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد در این حمله دست‌کم ۵ نفر مجروح شده‌اند که وضعیت یکی از آن‌ها خطرناک گزارش شده است. روزنامه عبری «یدیعوت آحارانوت» گزارش داد در حمله به شمال اراضی اشغالی فلسطین یک نفر کشته شده است.