جنایتکارتر از صهیونیست ها!

محمد سعادتمند، گروه جهان الف،   4020720019 ۲۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

طوفان الاقصی هم اکنون طوفانی بزرگ در دنیا به راه انداخته است طوفانی با ابعادی بسیار بزرگ تر از ابعاد فیزیکی جنگ در محدوده جغرافیایی سرزمین های اشغالی.
بزرگ ترین تحقیر صهیونیست ها در حال رقم خوردن است و آنها برای سرپوش گذاشتن بر این رسوایی و حقارت بزرگ به فرمول همیشگی خود که همانا انجام جنایت بزرگ علیه مردم فلسطین است روی آورده اند.

بمباران و کشتار وسیع مردم بی پناه غزه ، قطع آب و برق و جلوگیری از ورود اقلام بشر دوستانه حیاتی به غزه و تشدید محاصره و کشتار تدریجی دو میلیون فلسطینی ساکن این باریکه.

در مقابل این جنایت  برخی کشورها ، شخصیت های سیاسی ، خبرگزاری ها و شبکه های ماهواره ای در یک اجماع شوم نه تنها از جنایات صهیونیست ها حمایت کرده اند بلکه آنها را تشویق به نابودی بیشتر هر آنچه در غزه وجود دارد نیز نموده اند.

در راس این کشورها آمریکا و انگلیس به همراه چند کشور غربی دیگر و متاسفانه چند کشور عربی سازشکار قرار دارند به گونه ای که آمریکا عملا اقدام به ارسال جنگ افزارمرگبار برای کشتار بیشتر مردم غزه نیز نموده است.

درکنار اینها  بسیاری از شخصیت های سیاسی ودولتمردان آمریکایی و غربی نیز جانب رژیم جنایتکار صهونیست را گرفته و به گونه ای برای صهونیستها عجز و لابه وبرای مردم فلسطین خط و نشان می کشند که  گویی حماس به آمریکا حمله کرده نه اسراییل! 

از سویی دیگر رسانه های غربی قرار دارند که تقریبا همگی تبدیل به اتاق جنگ رسانه ای  رژیم صهیونیستی شده و هر آنچه را که تل آویو می پسندد به افکار عمومی جهان پمپاژ می کنند و چشم خود را بر روی کشتار وسیع و بی سابقه غیر نظامیان فلسطین بسته و به ماشین توجیه این جنایتها تبدیل شده اند.

در این بین اما شبکه های فارسی زبان  معاند شاید جالب تر از همه رفتار می کنند. آنها عملا برای صهیونیست ها مراسم عزا گرفته و حتی برخی شان لباس مشکی پوشیده اند ، با غم و اندوه از مظلومیت صهیونیست ها داد سخن می دهند و آنچنان با آن جنایت کاران همذات پنداری می کنند که حتی رسانه های اسراییلی و شبکه های آنها هم به گردشان نمی رسند.

در داخل هم متاسفانه یکی از شخصیت های جنوب شرق کشور موضعی اتخاذ کرده که ...
رژیم صهیونیستی در طول حیات ننگین خود جنایت های  هولناک و بی شماری مرتکب شده و در  واقع برترین برند باشگاه جنایتکاران دنیاست  اما واقعیت این است که آنهایی که با کمک مالی ، نظامی ، سیاسی ، اقتصادی ، رسانه ای ، با توییت ، حتی با سکوت خود مشوق این رژیم بوده و هستند جنایتکار تر از خود رژیم صهیونیستی می باشند.