حمایت عضو مجلس نمایندگان آمریکا از فلسطینی‌ها

  4020716069

عضو مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در غزه اعلام کرد که مردم فلسطین همیشه در محاصره بوده‌اند و نیازمند حمایت‌های بین‌المللی هستند.

به گزارش مهر، ایلهان عمر، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به حملات پی‌درپی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در غزه و حمایت دولت آمریکا از این حملات وحشیانه اعلام کرد که مردم فلسطین نیازه به حمایت بین‌المللی دارند.

وی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: فراموش نکنیم که غزه پناهگاه یا گنبد آهنی ندارد و لطفاً برای آنها دعا کنید. باشد که صلح در منطقه حاکم شود و ما را به سمت یک بیداری اخلاقی سوق دهد تا به رنج‌های انسانی که می‌بینیم اهمیت دهیم. فلسطینی‌ها انسان‌هایی هستند که در محاصره بوده‌اند و مستحق حمایت جامعه بین المللی هستند.

عملیات بزرگ و غافلگیرانه «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی از دیروز شنبه آغاز شده و بنابر گفته بسیاری از کارشناسان منطقه و اذعان رسانه‌های صهیونیستی این عملیات شکست اطلاعاتی و امنیتی بزرگی برای این رژیم است؛ رژیم صهیونیستی هم در پاسخ مناطق مختلف غزه را بمباران کرده و امروز یکشنبه نیز حزب‌الله لبنان مواضع نیروهای رژیم را هدف قرار داد و مسئولیت آن را نیز به عهده گرفت.

تنش‌ها و درگیری‌های بین دو طرف به بالاترین حد خود رسیده و احتمال ادامه و تشدید درگیری‌ها همچنان وجود دارد.