گل‌محمدی: می‌توانستیم با اختلاف الدحیل را شکست دهیم

  4020711003

سرمربی پرسپولیس گفت: موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم و شاید این بازی می‌شد با تفاضل بیشتر به نفع ما باشد. در هر صورت از بردی که به دست آوردیم خوشحالیم.

به گزارش ایسنا به دوحه، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی مقابل الدحیل قطر اظهار کرد: از باشگاه الدحیل بابت میزبانی تشکر ویژه‌ای دارم. زمین تمرینی خیلی خوبی را برای ما آماده کردند و با توجه به این شرایط خوب هم توانستیم بازی خوبی هم انجام بدهیم. من این برد را در درجه اول به هوادارانمان تبریک می‌گویم و دوم اینکه از بازیکنان تشکر می‌کنم.

اهمیت این بازی خیلی زیاد بود
او ادامه داد: علی‌رغم اینکه خیلی زیر فشار بودند اما توانستند بازی خیلی مهمی را ببرند. با توجه به نتیجه بازی اولی که به دست آمد و نتوانستیم امتیازی به دست بیاوریم فکر می‌کنم این بازی اهمیتش خیلی بیشتر بود. بازی سختی بود و الدحیل یکی از تیم‌های خوب آسیاست و مربیان و بازیکنان خیلی خوبی دارد. در نیمه اول خوب بازی کردیم چون اجازه ندادیم تیم حریف بتواند خودش را پیدا کند و روی دو، سه موقعیت می‌شد گل بزنیم که نشد ولی در مجموع یک مقدار بازی متعادل بود. در نیمه دوم با توجه به اینکه تیم ما هدفش فقط برد بود و به دنبال به دست آوردن این سه امتیاز بودیم، با تمرکز خوب و عزم و اراده خوب توانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند و خیلی از دقایق بازی را کنترل کردند. موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم و شاید این بازی می‌شد با تفاضل بیشتر به نفع ما باشد. در هر صورت از بردی که به دست آوردیم خوشحالیم و باید خودمان را برای لیگ برتر و بازی‌های آینده مقابل استقلال تاجیکستان آماده کنیم.