یکی از عاملان فراخوان به اغتشاش در سرپل‌ذهاب دستگیر شد

  4020626067

دادستان عمومی و انقلاب سرپل‌ذهاب گفت: یکی از عاملان فراخوان به تجمع غیرقانونی و اغتشاش با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش فارس از کرمانشاه، امیر فیضی دادستان عمومی و انقلاب سرپل‌ذهاب اظهار کرد: شخص دستگیر شده از عاملان دعوت و تحریک مردم برای تجمع‌های غیرقانونی و اغتشاش در شهرستان بوده که در راستای حفظ نظم و امنیت عمومی جامعه و مقابله با هرگونه رفتارهای هنجارشکنانه دستگیر شده است.

وی با اشاره به اینکه، حفظ امنیت مردم و صیانت از حقوق شهروندی و کرامت انسانی خط قرمز ما است، بیان کرد: به همه معاندان و افرادی که قصد بر هم زدن امنیت و اخلال در نظم عمومی جامعه را دارند هشدار می‌دهیم در هر کجا باشند مورد رصد جامعه اطلاعاتی شهرستان هستند و در راستای صیانت از حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی و امنیت مردم با این گونه افراد به طور قاطع توسط دستگاه قضا برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب سرپل‌ذهاب گفت: دستگاه‌های امنیتی با پشتوانه دستگاه قضایی با افرادی که قصد ایجاد اخلال در جامعه و امنیت را داشته باشند برخورد خواهند کرد.

فیضی افزود: از تمام مردم شهرستان می‌خواهیم که هرگونه گزارش و اخبار مردمی و موارد مشکوک را با شماره تماس‌های ۱۱۰نیروی انتظامی، ۱۱۳ستاد خبری اداره اطلاعات و ۱۱۴ ستادخبری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان بگذارند تا در کمترین زمان ممکن بررسی و پیگیری شود.