چینی: خطیر وظیفه دارد خواسته‌های نکونام را اجرا کند/ او اگر نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند، برود

  4020626053

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، اگر مدیرعامل این باشگاه نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند بهتر است از سمت خود استعفا کند.

علی چینی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اختلافات جواد نکونام با علی خطیر اظهار داشت: خطیر در جایگاه مدیرعامل استقلال پدر یک خانواده است و مدیرعامل وظیفه دارد که خواسته‌های سرمربی را اجرا کند و اگر تیم نتیجه نگرفت آن وقت می‌تواند از سرمربی جواب بخواهد. به طور حتم خطیر در جریان مشکلات و بدهی‌های باشگاه قرار داشت که این مسئولیت را قبول کرد و حالا باید مشکلات را برطرف کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: درست است که استقلال بازیکنان خوبی در اختیار دارد، ولی نیمکت این تیم قوی نیست و این نشان می‌دهد که خطیر وظایفش را به خوبی انجام نداده است. ما در این فوتبال بزرگ شده‌ایم و وقتی دیگران حرف می‌زنند می‌دانیم چه منظوری دارند. اگر خطیر نمی‌تواند مشکلات استقلال را حل کند بهتر است استعفا بدهد و برود.

چینی با انتقاد از مدیرعامل سابق باشگاه استقلال یادآور شد: من از وزارت ورزش و آقای حمید سجادی گلایه‌ دارم که چرا حجت کریمی را به‌عنوان مدیرعامل انتخاب کردند. او فقط چند ماه در این فوتبال حضور داشت و واقعاً چیزی از فوتبال نمی‌داند. کریمی چه چیزی از فوتبال می‌فهمد که شب و روز مصاحبه می‌کند؟! باید تأسف خورد که برخی برنامه‌های تلویزیونی از او دعوت می‌کنند. 

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: پدر من نود سال سن دارد و حرف قشنگی می‌زند. او می‌گوید اگر می‌خواهید یک جا را نابود کنید برایش مدیرعامل نالایق انتخاب کنید. من واقعاً نمی‌دانم چرا برخی مدیران خیلی راحت نمی‌آیند و اعتراف نمی‌کنند که از عهده مسئولیتی که به آنها سپرده شده است بر نمی‌آیند. باور کنید هواداران گناه دارند، آنها با استقلال زندگی می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم استقلال در ادامه لیگ شرایط خوبی داشته باشد و با بهترین وضعیت ممکن به مصاف رقیبانش از جمله پرسپولیس برود.