تکذیب تخریب سنگ قبر «نیکا شاکرمی»/ مشکل امنیتی در لرستان نداشتیم

  4020626006

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تکذیب تخریب سنگ قبر «نیکا شاکرمی»، تأکید کرد: امروز مشکل خاص امنیتی در استان نداشتیم.

احسان یاوری در گفت‌وگو با مهر با تکذیب شایعات رسانه‌های ضدانقلاب و معاند دررابطه‌با تخریب سنگ قبر مرحومه «نیکا شاکرمی»، اظهار داشت: من این موضوع را تکذیب می‌کنم، اتفاق خاصی رخ نداده، بستگان و آشنایان این مرحومه نیز می‌توانند به محل مزار وی مراجعه، فاتحه‌خوانی و مراسم‌های خود را برگزار کنند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ اتفاقی دراین‌رابطه صورت نگرفته، نه تخریبی صورت‌گرفته و نه آسیبی به قبر این مرحومه وارد شده است، افزود: این امر نیز شائبه سازی و جوسازی رسانه‌های معاند برای تحریک احساسات مردم است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، افزود: در خصوص دسترسی به مزار این مرحومه و مواردی ازاین‌دست نیز، اوضاع عادی است، نزدیکان و خانواده وی به محل مزار این مرحومه مراجعه و مراسم و فاتحه‌خوانی خود را نیز برگزار می‌کنند.

یاوری با تأکید بر اینکه عده‌ای افراد فرصت‌طلب به دنبال تحریک احساسات مردم هستند و می‌خواهند از این فضا برای رسانه‌های معاند خوراک تبلیغی آماده کنند، گفت: اینها تعدادی افراد انگشت‌شمار هستند و می‌خواهند با فضاسازی منفی، برای رسانه‌های معاند خوراک تبلیغی فراهم کنند.

وی با تأکید بر اینکه ما با این امر مخالف هستیم و اجازه نخواهیم داد کسانی از احساسات پاک مردم لرستان سو استفاده و خوراک برای رسانه‌های معاند تولید کنند، بیان داشت: اگر این شائبه وجود داشته باشد و با مواردی ازاین‌دست ما مواجه شویم، قطعاً برخورد می‌کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، ادامه داد: افراد انگشت‌شمار و موج‌سوار اگر بخواهند از این فضا سو استفاده کنند ما برخورد خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت که خدایی ناکرده فضا را به حاشیه ببرند و زمینه‌ای برای تحریک احساسات مردم به وجود آید، هر چند که مردم لرستان هم سال گذشته و هم امسال نشان دادند که بسیار هوشیار و بیدار هستند و توطئه دشمنان را می‌شناسند و با بصیرتی که دارند اجازه نمی‌دهند دشمنان از احساسات آنها سو استفاده و موج‌سواری کنند.

یاوری با تأکید بر اینکه امروز نیز خوشبختانه مورد خاص امنیتی در استان نداشتیم، گفت: نه ضرب و جرحی، نه تخریبی، نه آتش‌سوزی و… داشتیم و با همراهی و هوشیاری مردم عزیز استان توطئه‌های بیش از یک‌ماهه رسانه‌های معاند نقش‌برآب شد.

وی، بیان داشت: با هوشیاری و بصیرت مردم لرستان و درعین‌حال با احاطه بسیار خوب نیروهای انتظامی و امنیتی، بدون مشکل خاصی، استان امروز را پشت سر گذاشت.