۵ کشته و ۱۳ زخمی در حوادث جاده‌ای خوزستان

  4020615057

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن پنج نفر و مصدوم شدن ۱۳ تن در حوادث شب گذشته تا صبح امروز در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش فارس از اهواز، عارف اصل شرهانی سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حادثه برخورد یک خودروی سمند و یک اتوبوس که ساعت ۴:۰۵ امروز ۱۵ شهریورماه در مسیر عبدالخان به سمت چذابه رخ داد، یک مرد ۴۲ ساله مصدوم و پنج نفر کشته شدند.

وی افزود: جان باختگان این حادثه سه مرد ۲۰، ۳۲ و ۳۵ ساله ‌و دو زن ۲۵ و ۳۰ ساله و مجهول الهویه بودند. سه نفر از فوتی‌ها توسط سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ سید عباس، اصفهان و شوشتر و دو فوتی توسط خودروی حمل جسد شهرداری به سردخانه شهر الوان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: در حادثه برخورد مینی بوس و پژو ۲۰۷ نیز که ساعت ۵:۳۰ امروز در مسیر سوسنگرد - بستان رخ داد، شش نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه که یک دختر بچه سه ساله، چهار زن ۳۵، ۴۰، ۴۸ و ۵۵ ساله و یک مرد ۴۸ ساله بودند توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان نفت سوسنگرد انتقال یافتند.

وی اضافه کرد: همچنین در پی واژگونی یک موتورسیکلت که ساعت ۷:۱۵ امروز در مسیر خروجی هندیجان به مسیر نعمان رخ داد، یک مرد ۱۹ ساله مصدوم شد که توسط آمبولانس۱۱۵ به بیمارستان شهدای هندیجان انتقال یافت.

اصل شرهانی تصریح کرد: در حادثه واژگونی خودروی سمند که ساعت ۱۸:۵۹ شب گذشته (۱۴ شهریورماه) در جاده قدیم اندیمشک به پلدختر رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه که سه زن ۲۸، ۲۹ و ۳۰ ساله و دو مرد ۴۵ و ۴۸ ساله بودند توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک انتقال یافتند.