چرا رهبر انقلاب از دولت تمجید کرد؟

  4020608087

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: تمجید امروز رهبر انقلاب از دولت به این علت است که آثار اعتماد به خارج و قدرت‌های غربی را دیگر در قوه مجریه نمی‌بینیم که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

ناصر ایمانی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب ایرنا، با اشاره به سخنان امروز رهبر انقلاب در دیدار اعضای هیأت دولت، مبنی بر اینکه «امروز علاوه بر حمایت از دولت تمجید نیز می‌کنم» اظهار کرد: البته باید به تمام مجموعه سخنان امروز رهبری و نه بخشی از آنها، توجه نشان داد. دولت، موفقیت‌های خوبی در زمینه سیاست خارجی داشته و اخیراً نیز علامت‌هایی را در اقتصاد می‌بینیم که روند رشد تورم متوقف شده و به تعبیر آمار دولت، کاهش داشته که خبر بسیار خوبی است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: تورم نه تنها رشد نداشته، بلکه روند نزولی هم داشته که از حدود ۶٠ درصد به ۴٠ درصد، رسیده است. تورم، حتی اگر رشد هم نداشته باشد، خبر بسیار خوبی است.

ایمانی تصریح کرد: تصور می‌کنم مجموعه تمجیدی که رهبر انقلاب امروز از دولت داشتند، به این علت است که آثار اعتماد به خارج از کشور و قدرت‌های غربی را دیگر در قوه مجریه نمی‌بینیم که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی تأکید کرد: تمام بخش‌های فرمایشات رهبری را همیشه و در همه موارد، باید با توجه به یکدیگر نگاه و تحلیل کنیم. ایشان هم تمجید داشتند و هم از دولت خواستند به معیشت مردم، مسائل گرانی، تولید در کشور و اجرایی کردن قراردادهای طولانی‌مدت توجه کنند.