معاون وزیر ورزش: ۴۳۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور تکمیل شد

  4020607084

  معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: از مجموع ۵۷۰۰ پروژه نیمه کاره و بلاتکلیف ورزشی در مناطق مختلف کشور ۴۳۰۰ پروژه در دولت سیزدهم تعیین تکلیف و تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مریم کاظمی‌پور عصر سه شنبه در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال و پیست دو و میدانی سردار سلیمانی خلخال افزود: رفع چالش‌های ورزش و توسعه همه جانبه ورزش، توزیع عادلانه امکانات ورزشی در سطح مناطق مختلف کشور به خصوص مناطق محروم از اهداف وزارت ورزش و جوانان و دولت سیزدهم است.

معاون توسعه ورزشی بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: تکمیل و بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی فوتبال نیمه کاره شهر خلخال پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی و بهره‌برداری از آن در یک سال و نیم از افتخارات ورزشی دولت سیزدهم است.

کاظمی پور اظهار کرد: برای باقیمانده پروژه‌های نیمه تمام ورزشی خلخال نیز اعتبارات مناسبی از محل اعتبارات ملی در نظر گرفته شده که با تخصیص آن باقی مانده طرح‌ها و پروژه‌های نیمه کاره این شهرستان تکمیل و در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.

وی گفت: بهره‌برداری و افتتاح سالن وزنه‌برداری بین المللی شهر اردبیل و زمین چمن مصنوعی فوتبال خلخال از برکات سفر اول رئیس جمهور به استان اردبیل است.

 

همچنین در این مراسم که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل و جمعی از مسئولین استان و شهرستان برگزار شد، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی پروژه ساخت زمین چمن مصنوعی فوتبال خلخال در سال ۱۳۸۲ آغاز و تنها پس از مدت کوتاهی این پروژه متوقف شد.

اکبر ورودی اظهار کرد: برای تکمیل پروژه زمین چمن مصنوعی شهر خلخال در یک سال و نیم ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

ورودی با قدردانی از رییس اداره ورزش و جوانان خلخال و دست‌اندرکارانی که درتامین اعتبار و همچنین تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه دست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل را گرفتند، گفت: با بهره‌برداری از این چمن امکان برگزار ی مسابقات فوتبال در سطح منطقه ای استانی و ملی و با حضور تیم‌های فوتبال از لیگ‌های مختلف فراهم شده است.