خفن‌ترین ویلای ایران میدونی کجاست؟

گزارش بازرگانی، 200923،   4020519053 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

یه ویلای خفن لوکس با ویوی تماشایی، توی یه منطقه خوش آب و هوا می‌تونه یه تعطیلات بترکون برات بسازه.

برای آشنایی با خفن‌ترین ویلاهای ایران در جاجیگا آماده شو؛ جایی که با ورود بهش دنیا رو پشت در ویلا جا می گذاری و دیگه همه چیز برای تفریح، دورهمی و لذت بردن آماده است.

از امکانات تفریحی مثل زمین بازی و فوتبال دستی و بیلیارد گرفته تا استخر و جکوزی و امکاناتی مثل آلاچیق و آتشگاه برای دورهمی شبانه و یه فضای درندشت که جا برای همه باشه میشه به عنوان مشخصات یه ویلای خفن در نظر گرفت.

اگه اهل تجربه زندگی لاکچری با اجاره ویلا شمال توی یک ویلای خفن و لذت بردن از امکاناتش هستی لازم نیست به فکر به دست آوردن پول هنگفت باشی میشه با هزینه خیلی کمتر، و رزرو آنلاین ویلا حداقل برای چند روز زندگی توی یه ویلای شیک و خفن رو تجربه کنی، لذت ببری و کلی خاطره بسازی.



ویلا استخردار با چشم انداز زیبا در رانکوه املش

این ویلای پنج خوابه مستر دوبلکس با قرار گرفتن در ارتفاع ، چشم اندازی بی نظیر از کوهستان و جنگل دارد و در دل طبیعت بکر روستای هلوسرا علیا بخش رانکوه املش واقع شده.

حیاط دلباز ویلا با درختان میوه خوش آب و رنگ شده و با وجود امکاناتی مثل استخر سرپوشیده آبگرم، آسانسور، میز بیلیارد، میز فوتبال دستی و پینگ پنگ شب و روز شاد و دلچسبی برای مهمانانش می‌سازد.

ویلا تریبلکس با استخر آبگرم در آبسرد

این ویلای تریبلکس پنج خوابه مستر، با امکانات متنوع و جذاب تفریحی در منطقه دنج و آرام از آبسرد و با فاصله حدود ۲۰ کیلومتری از مرکز شهر دماوند واقع شده است.

ویلا در میان باغی از گل و درختان میوه قرار گرفته با امکانات تفریحی مثل هوم جیم، میز پینگ پنگ ، بیلیارد، ایرهاکی، فوتبال‌دستی، پلی استشین، روف گاردن، استخر روباز آبگرم و جکوزی ماساژور دار تعطیلات فراموش نشدنی برای مهمانانش می‌سازد.

ویلا چوبی لوکس با جکوزی در رامسر

این ویلای دوبلکس چوبی با فضای داخلی گرم و دلنشین همراه با امکانات تفریحی در فاصله ۵۰۰ متری ساحل دریا واقع شده.

این ویلای خاص با امکاناتی مثل جکوزی، میز بیلیارد، فوتبال دستی، میز تخته نرد و آلاچیق و حیاط اختصاصی حال و هوای دلنشینی برای مسافران فراهم می‌کند.

ویلا دوبلکس با استخر آبگرم در تالش

این ویلای دوبلکس چهار خوابه یک دنیای اختصاصی جذاب با امکانات تفریحی و رفاهی عجیب و غریب مهمانان را به یک دنیای قشنگ اختصاصی می‌برد.

استخر آبگرم سرپوشیده، سونا ، جکوزی ، حوضچه آب‌سرد، زمین تنیس، فوتبال، والیبال، بدمینتون،گلف ویلایی ،شطرنج outdoor ، میز بیلیارد و باربیکیو همه اینها برای استفاده مهمانان این ویلا فراهم است.

ویلا در فاصله حدود ۵ کیلومتری از مرکز شهر تالش واقع شده.

ویلا چوبی لوکس با جکوزی در کلاردشت

این ویلای ۳ خوابه با دکوراسیون چوبی و حیاط یه دهکده سرسبز با حال و هوای روستایی است که در محله لاهو کلاردشت قرار دارد.

داخل حیاط سرسبز ویلا با وجود برکه‌ای زیبا، تاب بزرگ، اتشکده هیزمی و جکوزی که زیر گنبد ژئودزیک قرار داده شده فضای باصفا و گرمی برای حضور مهمانان فراهم شده.

سخن آخر

در این مطلب خفن‌ترین ویلاهای جاجیگا با امکانات رفاهی و تفریحی جذاب و متنوع برای کسانی که دوست دارند اقامتی خاص و فراموش نشدنی را تجربه کنند، معرفی شد. برای دیدن ویلاهای لوکس و مجلل بیشتر به سایت جاجیگا سر بزنید.

نسخهٔ اصلی خبر