حمله اوباش به ۲ نوجوان شاهرودی!

  4020514107 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

تعدادی از اوباش با حمله به ۲ نوجوان شاهرودی، علاوه بر سرقت گوشی تلفن همراهشان، آنها را مصدوم کردند.

به گزارش فارس، در روزهای اخیر، خبری مبنی بر حمله اوباش به 2 نوجوان شاهرودی در فضای مجازی شهرستان شاهرود و استان سمنان دست به دست می‌شود و اذهان عمومی را جریحه‌دار کرده است.

بررسی خبرهای اولیه از این اتفاق، نشان می‌دهد که تعدادی از اوباش به قصد سرقت گوشی‌های تلفن همراه 2 نوجوان شاهرودی، به آنها حمله کرده و علاوه بر سرقت، هر 2 نوجوان را نیز به شکل دلخراشی مجروح و روانه بیمارستان می‌کنند.

علی تقی خاکی، رئیس دادگستری شهرستان شاهرود با اشاره به حمله اوباش به 2 نوجوان شاهرودی گفت: با توان و اقتدار ضابطان قضائی، ضمن مجازات عاملان برهم‌زننده امنیت روانی شهروندان، از همه ظرفیت دستگاه‌های امنیت‌آفرین در این جهت استفاده خواهد شد.

سیدحسن میرکمالی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود نیز در همین زمینه اظهار کرد: امنیت از حقوق عامه بوده و تحت هیچ شرایطی نباید مختل شود؛ با تمام کسانی که قصد اخلال در آسایش و امنیت عمومی را دارند، بدون هیچ ملاحظه‌ای قاطعانه و به‌شدت برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم باید طعم خوش امنیت را بچشند و در مقابل نیز مجرمان نباید آسایش داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود گفت: دستورات قاطعی به ضابطان داده شد تا نسبت به شناسایی و دستگیری اخلالگران نظم و امنیت در شهرستان شاهرود اقدام کنند.

میرکمالی تصریح کرد: در مورد اقدام مجرمانه اراذل و اوباشی که اخیراً در شاهرود اجازه عرض‌اندام به خود داده‌اند، این افراد باید بدانند به قید فوریت شناسایی، دستگیر و محاکمه خواهند شد و دیگر فرصت اقدامات مجرمانه نخواهند داشت.